• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Swing

Jag är här, men har inte så mycket att tillföra debatten just nu. Är lite intresserad av att delta vid träffen den 1/9 och ska hålla utkik här efter detaljer när det närmar sig.

• Zemiramis

Hej alla

Nu börjar min semester lida mot sitt slut och jag är åter på en plats med riktigt uppkoppling (jag är en internet-junkie...). Veckorna på västkusten har varit underbara, men det ska ändå bli skönt att komma hem igen.

Jag kan den 1:a och jag är inte nån partypingla jag heller, så en drink eller ett glas juice passar mig bra.

Igår fyllde mina boobs 3 veckor och fram tills för två dagar sedan har allt varit bra. Nu har emellertid ärren börjat bränna och det känns som jag har ont i huden. Detta har pågåt ti tre dagar nu... Nån som har varit med om liknande? Vad gör man, går det över? När isof?

Nifniken: Fan va trist med jobbet! Hur känns det nu? Vad jobbar/jobbade du med?

• Nyfniken

Hej mina Vänner!!

Tack goa ni som tänker på mig.
    De senaste två dagarna har jag varvat jobbansökningar, CV skrivningar, besök hos Ams och gråtit i omgångar. Jag är så himla orolig hur jag ska klara mig ekonomiskt. Samtidigt tänker jag på alla stackars svältande människor. Och tänk om jag hade fått besked om en livshotande sjukdom istället. Det bara måste komma ngt gott ur det här!

Men vad kul att så många verkar kunna den 1:a!
    Nu måste vi bara klura ut var. Jag tar gärna på mig det, om ni vill det. Men sen vet jag inte riktigt hur vi ska kunna skriva om det här. Jag vill ju bara att det är "vi" som kommer.
    Vad säger ni?

Puss o Kram

• Rat

Nyfiken
    Du ska se att det ordnar sig snart gumman. Håller tummarna för dig.
    När det gäller träffen kanske man skulle kunna ses någonstans som vi kommer överens om här och som ligger i närheten av stället vi ska gå till sen. Så "avslöjar" du bara för oss invigda vart vi ska gå....om du förstår vad jag menar

Kul att du är med Swing

Kramis

• Nyfniken

Vet ni när man får börja jogga?

KRAM

• famousfairy

nyfnicken.. va trist ang jobbet
    ang jogga? jag försökt kör moppe runt 6v.. jätte hemsk, gud va det guppade! sen runt 8v med dubbla sport bh gick det bättre. jag fick inte jogga förrran tidigast 8v helst vänta till 12. nu ha det gått.. em 14v!! och de mjukna och verkligen känns som en del av mig.
    Ska inte vara på nätet så mycket i närmaste framtiden men titta in då o då.. ska bli intressant att höra vad min familj säga!!
    hej så länge mina kompisar!! KRAM

• famousfairy

zemiramis.. mina brände, och jag ha ont i huden fortfarande.

Förlåt Rat! just såg ditt inlägg!! Gud va det ska vara kul att träffa dig, vi ha gått genom mycket sedan feb i år! min halter hittade jag till slut på HM Ringen!! (skanstull) på vänster sida av bh avd.
    KRAM o g'natt..
    swing o Pk'lina gör det, häng med på den 1:a
    hur skulle vi ha klarat oss utan er!?

• pickolina

Vad goa ni är tjejer! Tack... :) Jag vet inte om jag är så generös, jag tycker ju att det är kul att snacka skit (erfarenheter och dylikt) med er... :D *fniss*

• Zemiramis

Idag har jag varit och prova lite bh och vad kul det var nu när man har nå't att lägga i . Jag trodde jag hade fått 70C nu men de var för små, det var 70D som gällde . Hitade tre olika som satt så fint! Jag känenr mig så nöjd. Vet ju att brösten kommer ändra sig ännu, men iaf

• martinibruden

famousfairy

ja jag vet vad du menar med att de känns kalla. De är precis som att brösten är svalare än resten av kroppen.

Jag får för mig att alla ni har jätteboobs. Jag har d-kupa men de ser mindre ut. En kille gissade tom på en full A! Då vart jag lite ledsen faktiskt. Vet inte vad jag ville egentligen mer än att jag känner igen det där med "kalla" bröst.

Ha det gott

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an