Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Hallå tjejer! Vart har ni tagit vägen? Hoppas det inte var träffen som skrämde bort er Kontakten med er här är ju det som är viktigast tycker jag.
Jag känner mig mer och mer nöjd med brösten och de fortsätter hela tiden att mjukna, man undrar var det ska sluta
Väldigt sällan ont har jag med. Ska bli skönt att sluta med tejpen så snart.....2 månader kvar bara. Tiden går så himla snabbt
Kram på er
Härligt att höra Rat... :)
hello girls!!
long time no log in!! det är bra här, jag få ont ibland fortfarande, en riktigt djup smärta på en punkt, här o där,, och sen gå det över. Folk ha sagt att jag se bar ut, jag säga jag ha gått upp i vikt(vilket jag har..) men de säga att det klär mig. träffad min ex, han märkte förstås, gick ej att ljuga, han var gladför min skull och sa hade han vetat att jag vill göra det sedan jag var tretton skulle han ha betalt för de själv! 10 år sen! Nej de mjukna, mer o mer behöva ej byta tejp ofta (14-21 dagar). ha ny klädstil och nya bh'a!! (kul) och mår bättre. Upp o ned som du Rat :-/ Jag kan den 1/9.. jag komma, men är inte någonriktig festprissa längre, Ska vi hålla oss till våra smeknamn...det voe ju nästan kul.som den där filmen med Mr Pink o White o sånt!
Tack för att ni finns..KRAM!
ps Twilfit ha rea på rea! halva priset på REA! J Lo, triumph, maidenform, chantalle
och jag hittad em jätte fin halter bh på hennes..de är mjuk o skön,lite form men inte styv annars är deras push up inget för mig, fast de är söta
Någon som såg Outsiders ikväll?
Yepp, såg det första gången det gick oxå... Men tyckte inte fanns så mkt annat att se på... :)
Hej Tjejer! Idag är det deppardag..
Fick veta att jag blir uppsagd och slutar om en månad pga firmans pressade ekonomi.
Jag har gråtit floder. Har mejlat alla, messat alla, sen mejlat facket och lagt in CV till höger och vänster. Nu är det bara att se vad detta ger.
Jag känner inom mig att det är en mening med det, men det känns så tungt just nu.
Kul om vi kan ses den 1/9, jag är inte heller ute efter att festa. Bara ta en drink (antagligen t om alkoholfri för min del pga all träning). Vore bara så kul att se er, tänker på hur fel jag kommer ha om hur fler ser ut tex. Famous tex, jag ser framför mig att du är blond hela tiden, hur kommer det sig? Har du någonsin nämnt din hårfärg?? Skumt
Kramar från mig!
Kul att höra av er......även om det hänt tråkiga saker för dig Nyfiken. Brukar också tänka att allt har en mening men det kan vara svårt att se när man är mitt uppe i allt.
Missade tyvärr outsiders, hade faktiskt tänkt se det men glömde bort helt. Har istället hållt på att skruva ihop en möbel HELA!!!!kvällen.
Famous famous... du måste ha många BH:n vid det här laget börjar också få många att välja på.
Usch jag har också gott upp i vikt märker jag, inget roligt alls.
Konstigt jag föreställer mig inte alls Famous som blond, snarare väldigt mörk. Ni ser säkert ut som skönheter allihopa tänker jag
Ha det gott
ja jag är röd/blond.. märkligt det.. Outsiders var inte så bra.. jag tittaded mest för att jämnföra mina implantat med andra.
Årets mode med "ampil" linje under bysten är perfekt för min putt mage!.. och jag ha fått celluliter men jag är inte säkert att
160 47k skulle passa till mina nu 75 C så det är nog bara att jag gick upp lite. fast inga kläder passa..
hej.. jag har tänkte på en sak till o från..
är någons/känns någons bröst "kalla". inte avdomnade, men inte lika varm som huden runt omkring? I för sig huden på nedre delen, dvs halven under bröstvårten, är fortfarande rätt känslig.
ps är det någon som kan svara på en ny tråd (under kroppen) ang bröst lyft? jag hänvisade henne hit i fall att någon kunde hjälpa ?
Famousfairy
Aha du är rödblond du, så fel jag hade då.
Det låter snyggt, själv är jag bara "vanligt" blond, inte råttfärgat i alla fall som man skulle kunna tro med mitt namn
Bra att du är nöjd med vikten. Jag har kört power walking här på morgonen, måste bli av med mina extra kilon. Tycker fortfarande det känns lite obehagligt att springa, som om de inte satt fast helt och hållet. Ska skaffa mig en bra sport BH så de inte skumpar så mycket. Ja! De gör faktiskt det fast de är små, jag är så ovan att något skumpar på mig överhuvudtaget. Det tar nog längre tid än man tror att vänja sig.
Jag var och letade efter en halternack BH på HM igår men hittade ingen, kanske slut, jag var på många olika. Shoppade lite annat i stället. Det är SÅ mycket roligare att handla kläder nu
Nyfiken
Hur är det med dig? Har du fått nån rätsida på allt? Tänker på dig
Pickolina
Uppskattar verkligen att du stannar kvar här fast du inte har dina implantat kvar.
Bara delar med dig av dina erfarenheter. Snacka om generös person!
Saknar alla de andra gamla rävarna som var med från början
Ha en bra dag!