Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Nyfniken - Jätte GRATTIS till nya jobbet!!!! :D Jätte glad för din skull..
Pickolina:
Tack!! Glader e jag!!
Kram
Martinibruden:
Jag sover också i min sport-bh fortfarande. Har iofs bara gått 10 veckor nu men Den är min trygghet också. Känner mig jättekonstig i bikini eller i toppar utan den utan har den nästan jämt. Ja - inte under bikinin förståss *ler*.
Skönt att höra att ni verkar va ganska "vanliga" allihop, och som Nyfniken sa att man får välja när man är vuxen. Skönt att höra
Kram och natti natti på er alla.
hej svejs! jag var jättestarkt inne på att förstora brösten för ca 1 år sen. Sedan var jag på en konsultation som inte kändes bra, så jag la ner det ett tag ( var väl inte tillräckligt motiverad att fortsätta) nu har jag iaf bestämt mig igen! kan inte släppa de här tankarna helt enkelt.
jag funderar på att boka tid på citadellkliniken i Landskrona, men tänkte höra var ni har opererat er? vad ni rekomenderar? Ni låter väldigt nöjda med era beslut och det e så jag också vill känna..
kram
miss moon:
Jag har opererat mej på Citadellkliniken o är jätte jätte nöjd.
Hej.. bara snabbt for jag ar inte pa min egen data.
Hej allihop!! runt 16v for mig nu och det borja kannas bra med min ny kropp. 12v var jag fortfarande upp o ned.
det vore kul att fika/ dricka not tillsammans den 1/9..bye for now!! back in a week big hug!!!
ps ha sportbh pa natten oxo och bh inte alltid hatte skont hela dagen. ha 5 bara 3 ar riktig skona!!! KRAM
miss moon: Jag op:ade mig på Sophiahemmet, Dr Gylbert. Jag är mycket nöjd med både bemötande och resultatet (så här långt, mina boobs är bara fyra veckor). Ärren ser fina ut och jag har inte haft speciellt ont. Vad för implantat vill du ha? Hur stora?
Hallå alla glada!
Jag har varit borta från BT ett bra tag nu. Jag har haft semester och varit ute och flängt och farit en hel del. Kom hem från en helt underbar semester på Rhodos i söndags. Jag kände mig jättestolt över mina nya bröst på beachen!
Mina bröst är lite mer än 2 månader nu och dom känns och ser jättebra ut! Det enda jag är orolig för är känseln och utseendet på ärren. Mina ärr är fortfarande lila men de ser jättefina ut i övrigt. Hur länge kommer ärren vara lila? Sen har jag typ ingen känsel i bröstvårtorna och partiet mellan ärren och bröstvårtorna. Kommer jag få tillbaka känseln tror ni?
Ha det så gott allehopa!
Nu har jag lagt ut lite bilder på plasticsurgery.mylava.net. Där heter jsg endast Nancy!
Kram