• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Tärnansara

Hej på allihop!!!

Först vill jag bara säga, vilken SOMMAR!!! Jag har varit ute så mycket jag kunnat och farit runt en hel del, så datorn har verkligen kommit i andra hand :)

Jag är lite orolig, jag har nämnt här tidigare att mina ärr (som ser jätte fina ut) känns buckliga när man drar fingret. Pratade med min sköterska för ett par veckor sedan och hon sa att det är tråden som inte absorberats än. Nu är det 9 veckor sedan jag opererade mig och jag undrar borde det inte läkt än? Har ni varit med om samma sak?

Kramis på er!

• Rat

Hallå tjejer!
    Mina har inte känts kalla....än i alla fall, men det kanske beror på att jag har så små implantat, fast i och för sig samma storlek som famous. Jag leder nog med minsta brösten här tror jag, har bara 75B. Men det var vad jag ville så jag är helt nöjd.

Picko
    Jag tror visst du är generös... även om du gillar att snacka skit också

Tärnansara
    Mina ärr kändes inte buckliga efter 9 veckor men jag har hört andra som upplevt samma som du.....så det ordnar sig snart ska du se

Kram på er brudar!

• Zemiramis

Mina bröst har inte heller känts kalla. Däremot känns de mer och mer som mina egna, vilket är najs. I början trodde jag nästan implanteten skulle falla ur *lol* så overkligt kändes det.

Nä, min bröst är inte så stora som de låter. Jag menar en 70D är ju som en 80B. Så skulle jag ha 65 som jag eg ska ha, men det finns ju aldrig, så skulle jag väl hamna på 65E och det är ju eg inte med sanningen överensstämmande. Sen ser ju inte brösten så stora ut när man har kläder på. Tror gemeneman skulle gissa på B, kanske C på mig.

• Nyfniken

Jag har fått jobb!!!!
    Tjohoo!!

Efter att ha mejlat och messat alla jag har kommit på och lagt in CV på varenda platsbank som finns (kändes det som) fick jag napp hos en gammal chef.
    Jag ska inte säga exakt var jag ska jobba, men lyssna på det här (ha då i åtanke att jag har gråtit så dessa dagar att jag inte klarat att stå upp:
    Jag har ska ha hand om en helt ny säljavdelning (jag ska inte sälja, chefen vet att det inte är min grej). Jag ska se till att det fungerar, stötta, boka in säljmöten etc. Detta är under en viss period, efter det kommer jag ta hand om något av alla projekt vi håller i. Har med större festarrangemang att göra. Jag ska jobba stenhårt på att få jobba kvar efter dessa två projekt. Annars har jag ju nu tid att söka nytt jobb under mindre press.
    Nu till grädden på moset: Ledningsgruppen ska åka på konferens till Cannes om en dryg vecka.. JAG FÅR FÖLJA MEEEEED!! Det är så sjuuuukt! Snacka om att mina skyddsänglar hörde mitt rop på hjälp!
    Jag är så tacksam!!

Nu ett tips till alla som har svårt att gå ner i vikt: Se till att få sparken med 0 (noll) förvarning, det funkar bättre än ngt annat.

Nu kan jag se fram emot den 1/9e igen. Vill traffa ER!!

KRAAM
  • Zemiramis

Nyfniken: *** GRATTIS!!!!!!*** Låter ju hur najs som helst! När börjar du? kram

• Nyfniken

Smygstartar nästa måndag. Ska sitta två dagar på bokningen bara för att "känna in" våra projekt, sen far vi!

Sun is shining..

KRAM

• bröstkaramellen

Hej allihop!
    Var jättelängesedan jag tittade in här men var bara tvungen. Har läst lite om era planer på träff och önskar så att jag kunnat vara med men det är ju lite långt att åka.... Och så är jag nog kanske lite feg Känner mig lätt lite småtråkig och inte så "party-pinglig" utan bara så himla vanlig. Jag menar, inte en enda bh har jag än - är inte det ett tecken nog?
    Springer runt här i min sport-bh hela tiden och har inte haft någon klädprovar-runda än. Har drömt om ex spagettilinnen superlänge men har en tatuering som sitter så himla dumt till som jag nu VILL TA BORT!!!! Har ändå en till så jag blir ju inte utan. Vet ni något om och var man kan göra det?

Kram

• martinibruden

Zemiramis
    sant! Jag har 65-70 i omkrets så det är ju precis som du säger. Kup storleken är inte hela sanningen..

bröstkaramellen
    jag drömde också om urringat och spaghettilinnen och klyfta och ändå gick jag superlänge i sportbh. Den var min trygghet. Dröjde nog ett år innan jag slutade sova i den och då för att ett butiksbiträde på Adidas sa att det inte är bra för huden att sova i behå. Huden andas väl inte eller så.

Det verkar som flera av oss är "vanliga" tjejer alltså inga festprissar eller så.

• pickolina

bröstkaramellen

Jag har oxå en tatuering jag vill ta bort men jag bor ju i sthlm så jag har bara kollat ställen här...

• Nyfniken

Halloj!
    Bara så att ni vet så ser jag fram emot en träff med mina "vänner" inte en festkväll. De som känner för att gå vidare och festa efteråt gör det, de som bara vill ta det lugnt gör det. Vi är ju vuxna, och det fina med det är att då får man göra som man vill!

KRAAM

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an