• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Zemiramis

Hihi, jag är på västkusten på semester och "fulsurfar" på grannens uppkoppling för jag kan inte låta den här tråden med alla sköna typer vara... *jag är sååå hopplös *

Jag träffar er gärna, men jag kan inte den 11/8. Ska kolla i almanacken om den 1:a sept. Spontant tror jag att jag kan.

Famous: Det vore jättekul om du ville komma. Hoppas det känns bättre snart!

• famousfairy

hej igen, ja kan nog 1:a sept.. men ni andra då!?
    Ni ska inte behöva ändra det för min skull.. verkligen

• Nyfniken

Pickolina: kan du den 1/9 oxå? Säg JA

Hurra för att Famous kan då.. Rat och resten då?
    Ni som är med på Mylava, vi ska ju ändå ses den 18/8..

KRAAAM

• pickolina

Jag kan inte garantera något, då mitt liv inte är så strukturerat men jag tror inte att det ska vara några problem.... :)

• sahlena

Hej alla!
    Är orolig nu.. I onsdags skulle jag busa med min lille son så jag kastade mig på sängen och FY F-N vad det högg till i ärren. Känner fortfarande hur det ömmar och liksom "drar" inne i ärret om jag sträcker mig.. Är det nåt tok tror ni? Det var 7 veckor sen op.Tänk om jag slitit upp nåt inne liksom..
    Hjälp!

• Nyfniken

sahlena:
    Jag har ingen aning, men eftersom du fortfarande känner av det, ska du inte ringa kliniken för säkerhets skull?
    Jag tycker alltid att det är bättre att fråga en gång för mycket istället för att gå och oroa sig. Det är antagligen ingen fara alls och får du det bekräftat så kan du ju slappna av sen.

LYCKA TILL!

KRAAM

• sahlena

Nyfniken:
    Jag jag ska nog ringa och kolla, nu är det ju söndag i morgon så jag får väl vänta tills på måndag.. Nu sa ju läkaren att det det var bara att ringa hans mobil men det är ju helg och semestertid mm.. man vill ju inte störa..så jag väntar nog till på måndag..

• Nyfniken

sahlena:

Oh no!! Det är det de har mobilen och jourtider till för!!
    Den summan du har betalat, tycker inte du att det borde ingå ett ynka litet samtal på mobilen en söndag.
    Sånt blir jag irriterad på. Var inte så kvinnlig, då menar jag, be om ursäkt för att man stör eller råkar finnas till.

Vem tackar dig för att du får en kapsel??

Ring!!

Nu är jag hård, men jag VET att jag är omtänksam och rättvis. Tänk om det var ditt barn det gällde, skulle du inte ha ringt då? Behandla dig själv som du behandlar dem du älskar mest.

Fäärdig!

• Alaska

sahlena:
    Jag håller med Nyfiken, har du ont och är det minsta orolig så är det klart du ska ringa! Din läkare kommer inte att tacka dig för att du inte ringde och "störde" på en söndag. Du har ju fått hans mobilnummer just för att du ska kunna ringa honom när mottagningen inte är öppen, eller hur?

famousfairy:
    Hoppas det känns bättre och att det inte känns falskt med dina nya bröst så länge till.

Kram på er!

• sahlena

Pratade med läkaren, men han sa att det inte var nån fara. säkert bara en hop växning och eftersom jag inte svullnat eller har fått blåmärken (synliga) och att jag inte har så ont att jag behöver smärtstillande så... men jag fick självklart komma in om jag ville. Känns tryggt med svaret. Tack för ert stöd.
    Varma sommar kramar.

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an