• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Alaska

sahlena:

Vad skönt att det inte var någon fara. Det är ju det läkarna är till för: att svara på frågor från sina patienter och att se till att allt är som det ska, eller hur?
    Kram.

• Nyfniken

Sahlena!

Toppen!! Nu har du ett problem mindre att tänka på.
    Själv var jag på bio typ två veckor efter op. Blev skrämd i en scen så jag hoppade högt och lyckades smälla till mitt vä bröst så att jag satt och kved resten av filmen. Tänkte på Rat och hennes smäll som hon fick och alla problem det innebar.
    Men det släppte dagen efter. Pinsamt att slå sig själv så att man får kapsel tänkte jag.. :-O

Kramar i värmen!

• Rat

Hej mina KÄRA vänner!
    Nyfiken, Famousfairy, pickolina m fl
    Har varit bortrest ett tag och ej haft tillgång till uppkoppling men nu är jag med er igen.
    Jag förstår precis vad du menar famousfairy, har inte heller förlikat mig med mina implantat helt. Hoppas jag gör det en dag.....sen är mitt humör som det är, ena dagen högt uppe, nästa djupt nere. Men så har jag alltid varit och jag har bestämt mig för att inte gömma mig för livet hur läskigt det än känns ibland. Jag måste erkänna att det skulle vara en jätte utmaning att träffa er på riktigt. Det är lätt att sitta här och bestämma framför datorn men herre min skapare IRL!!!!!!!JÄTTELÄSKIGT.
    Men jag tänker också att ni är så fina allihop här, så vad är det värsta som skulle kunna hända egentligen? har redan varit med om det värsta i livet så värre kan det inte bli. Tappa kontakten med er här vore ju hemskt förstås. Sen tänker jag men så himla allvarligt behöver det ju inte vara "kan du inte bara se det som en kul grej bara" säger jag till mig själv. Jag vet inte jag. Hur som helst kan jag den 1 sept. om jag nu vågar och Pickolina och famous också kan och vill.......
    Jag är bara en rädd liten råtta som försöker göra det bästa av livet här och nu
    PUSS OCH KRAM på er alla

• Zemiramis

Hej Rat hoppas du haft en skön semester. Själv sitter jag på västkusten nu och antingen fulsurfar på grannarna eller får internet-stress vid 56k-modemet... Vilka i-landsproblem :).

Jag kan också den 1:a sept, om jag inte redan har sagt det. Det vore så cool att få träffa er irl . Jag har ju träffat min man (blivande, det är därför jag hänger runt på det här forumet) via internet, så jag är inte så nervös inför en träff, men jag förstår absolut de som är det.

Ta hand om er. Jag hoppas snart kunna kika in igen.

Och, nyfniken, såg du bilden nån gång på mylava?

kramar

• Rat

Zemiramis
    Tack, jag har haft det blandat men mest bra. Västkusten låter ju inte fel det heller. Kul att du kan och vill ses
    Vi får se hur det blir med de andra då...
    Ha en fortsatt bra semester

• Saara

Hej alla!
    Undrar om nån annan har samma problem som jag...när jag spänner högra bröstmuskeln syns en tydlig skarv på bröstet,en bit under bröstvårtan.. På det vänstra bröstet syns det ingenting. Opererade mej i december förra året..

• johanna_dalarna

hej på er Tjejer!

Jag vet att det kanske inte är rätt tråd att fråga detta på men!!! jag vet ju att det är många här som gjort en förstoring. Jag undrar om det är nån som vet någon butik i Stockholm som är duktiga på större storlekar på bh:n? (jag har 75f och hittar inga snygga där jag bor)

Jag tänkte passa på att shoppa lite på semestern

Hoppas att allt är bra med er som jag "pratat" med tidigare och lycka till alla ni som ska operera er!

kram på er!!

• pickolina

johanna_dalarna

Min favorit är Details. Många andra här på BT med stora bröst pratar gott om dem oxå. Sedan har faktiskt Åhlens och NK fått bättre å bättre utbud på störra storlekar de senaste åren. Hmmm, underfin är en anna butik... Å Den i gamla stan som är så känd, men många (inkl) jag tycker att de är alldeles för påstridiga där och jag vet flera som blivit påprackade fel storlekar... :(

Debenhams brukar många nämna men jag är inte så imponerad av dem faktiskt....

Det var de jag kom på.... Favoriten genom åren har definitivt varit Details...

• pickolina

johanna_dalarna

Gustav Melbin heter den i gamla stan har jag för mig....

• johanna_dalarna

Pickolina.

tack för tipsen!

nuså vet jag vart jag ska åka å kolla iaf.

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an