Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Famousfairy
Du är så klok Heja dig!
Pickolina
Följer tråden här även om jag mest hållet till på palsticsutrgery.
Har ju läst att du tagit ut dina implantat och är nöjd med det. Jag undrar ifall det gjorde ont efteråt? Blev det blåmärken på samma sätt som efter insättning av implantaten? Undrar också ifall du vet hur det blir då mina implantat-bröst har brösvecket längre ned än mina naturliga bröst, kommer skinnet att hänga löst nedan för mina bröst om jag tar ut implantaten?
Jag undrar mest vill kanske ta ta ut de längre fram. Tycker att det känns lite olustigt att ha silikon i kroppen och oroar mig för hur det blir vid ev framtida amning.
kram
Hej på er!
Nu har jag äntligen börjat träna (lite smått), jag trampar på min crosstrainer men använder inte armarna än! Det är snart 12 veckor sedan jag opererade mig!
Men jag har en liten fråga angående mjukhet! Jag har ju droppformade gelehallon, mina bröst har mjuknat ganska mycket men det är ju fortfarande en hård kärna inne i bröstet (implantatet)! Hur mjuka blir dem? Kommer man alltid känna implantatet som en hård kärna i bröstet? När har bröste mjuknat helt?
Bröstkaramellen
Hur är allt med dig? Var så länge sedan vi hördes!
Kram kram
hej tärnan.. jag hade börjat träna mina armar runt 12v, men med väldigt lätta vikter, och töjade inte allt för mycket. mjukheten blev bara mer o mer efter 12v (är nu i ca 16:a) och de mjukna fortfarande tror jag!
men ang den hårda kärnan kan jag ej svara för att jag vet inte hur det var att ha bröst innan min op så jag ha inget att jämnföra med!
däremot har jag ont i olika punkter till o från
hej så länge...
Hej
Tärnansara:
Vilken tur att jag tittade in just idag! Jag mår ganska bra och jag försöker att inte titta på alla andras bilder hela tiden för då kommer den där osäkerheten kring om jag skulle tagit lite annan form på implantatet. Tänker ibland att runda kanske hade passat min ursprungliga bröstform bättre, men det är ju inte alls säkert. Storleken känns däremot bra. Skönt det! Jag längtar enormt efter att träna men har avvaktat fram tills nu. Jag börjar känna mig "läkt" och "som vanligt". Trodde aldrig att det skulle ta 3 månader!
En liten bh-fråga till alla:
Jag har ju gått i min sportis sedan dag 1 och nu längtar jag så efter en stadig och fin vanlig bh. Brukar en vanlig bh lyfta brösten lite extra eller är det med sportisen som man får maximal lyft/pushning? Är inte så bra på sånt där...
Kram!!!
hej bröstkaramellen!
det där med bh är svårt.. jag har lärt mig att push up funker helt enkelt inte på mina bröst. (kanske senare, de bli ju mjukare för varje dag.) men jag personligen trivs bäst i bygel med dubbla mjuk tyg. triumph ha en som är jätte mjuk o skön. vissa form pressade är ok så länge de är inte för tjocka eller styva.
de som mät mig bäst var faktiskt debenhams!
ha det bra! bh djungel är något nytt för mig!
famousfairy
Tack för ditt svar:) Va skönt att höra att du också började träna vid denna tiden! Eftersom jag också hade små bröst från början så vet jag inte heller hur mjuka brösten ska vara! Jag tyckte mina var ganska mjukna tills en kompis till mig (med stora bröst) fick klämma på dem och sa att de var väldigt fasta! Känns bra att höra att de kommer mjukna mer!
Bröstkaramellen
Jag har också slutat titta på andras bilder, av samma skäl som du! Efter att gott med sportbh hela tiden och vant mig vid hur det ser ut med tröja på till att nu ha bh ibland vid få tillfällen, känns mina bröst ibland lite för stora! Jag har köpt några olika bh:ar, men utbudet är inte så stort i min storlek. Jag fick ett jätte bra tips om en bh affär "Change" finns i Göteborg och Stockholm, där har dem storlekar ända upp till H.
Jag har också märkt vilken stor skillnad det är på olika slags bh:ar, innan operationen gjorde inte bh:arna något större abrakadabra direkt hihi
Balkonett bh:ar är det som passar mina bröst bäst, de lyfter nerifrån och trycker in lite från sidan. Jag köpte en push up bh och tog ut inläggen men de gör att brösten står mer ut åt sidan, vilket gjorde att jag bara såg tjock ut, så det var inte ett kap. Jag tänkte inte på att prova med tröja när jag provade den...så det är verkligen ett tips, prova med tröja!!!
Det här med att du undrar om du inte skulle tagit runda implantat istället, så är min åsikt NEJ NEJ NEJ dina ser så himla fina och naturliga ut, jag tror du valde helt rätt implantat! Men det är som sagt min åsikt! Det är så lustigt hur var och en tycker, jag är ju t o m avis och skulle vilja ha mer din form!
Kul att höras igen bröstkaramellen!!
Förresten hur har dina mjuknat? Känner du implantaten tydligt?
Bamse kram
nu har jag bokat konsultationstid, men fanns inte förrän i nov=( känns som lång tid, men men ska nog ringa till mer ställen också!! fick även en premulinär op tid 12 dec!!! känns väldigt kul ändå!! kram
Tärnansara:
Skönt att du tror på min form
Jag gillar dina - det vet du. De har varit super från första dagen. Så fina!!!
Bra att du tipsar om att prova med tröja. Jag tycker att sportisen funkar bra under vissa tröjor, men ibland känns mina för breda i sportis. Den lyfter ju uppåt, men precis som du så skulle jag vilja ha lite stöd från sidorna som gör att de inte åker ut så i sidorna. Känner mig också lite "tjock" eller "tantig" (låter elakt men jag hoppas jag inte trampar någon på tårna). Med rätt bh hoppas jag att de får lite mer "studs" För övrigt så har de mjuknat väldigt mycket sista veckorna men även jag kan känna av den fastare kärnan. Den kommer man nog aldrig ifrån tror jag. Kul att du är här inne ibland. Vore så tråkigt att tappa kontakten!!!!
Famousfairy:
Skönt att du verkar trivas bättre nu
Som du märker så tycker jag också att jag ser stor ut (är van att vara ganska "nätt" upptill). Ska försöka hitta någon passande bh - snart.
Kram!!!!!
Åååh nu börjar det närma sig! Trivdes super på AK och Ulf Samuelsson. Fick en optid 27e september, det fanns tider innan också men de ville att jag skulle "tänka igenom det en extra gång". Nu fattas bara en del av pengarna. Behöver lönen och skatteåterbäringen nu bara. När kommer den, nån som vet?
Annars sitter jag bara här och kollar på olika bröst och implantantat. Hahahah, längtar!
Rat: Ja jag vet att Charles är jätteduktig men nu har jag bestämt mig för AK iaf.