Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Pickolina: Har du fått några kommentarer eller frågor från killar (och tjejer) som frågat om dina ärr och varför du valde att ta ut implantaten?? Hur mycket syns dina ärr i dag?
Swing
Normalt syns de inte alls eftersom brösten hänger ner över dem... Ärren är så himla fina idag så jag tror att få skulle reagera på dem om jag inte påpekade att jag hade dem. Gällande frågor och kommentarer så har jag självklart fått en del då jag har varit väldigt öppen om både faktumet att jag la in implantaten och att jag sedan tagit ut dem. Folk har varit nyfikna men alla har varit förstående och stöttande. Ingen har någonsin ifrågasatt mitt beslut, vilket de gjorde när jag la in implantat. Jag har bara fått positiva reaktioner, vilket känts skönt då jag var så leds på all uppståndelse kring mina "sillisar"...
Swing
Testade nu att lyfta upp brösten lite, och ärren syns ändå inte...de hamnar i skuggan av bröstet, liksom längst in på undersidan av bröstet, och är så himla diskreta...så om man inte kollar mer noggrant underifrån så ser man dem inte... :)
Anneli23: Tack. KKAB nämnde inget om olika projektioner och jag provade 370, så använder de sig bara av high profile eller?
Rastafru
Jag har också 370cc high profile. Nä jag kan inte tänka mig att de bara har HP, men de tyckte det skulle bli bäst på mig så det är därför jag har det. Men du vet väl att de har Mentor också?
Jo jag vet att de har mentor, men sköterskan på konsultationen tog liksom bara fram nagor och tog typ för givet att det var det jag skulle ha. Vi pratade ingenting om olika typer av implantat. Jag måste nog ringa henne.
Rastafru
Annelie23
Hej det var ett tag sedan jag var här inne på forumet. Jag ska också operera mig på kkab. Har fått flyttad fram min operation en gång men snart är det dax. Jag ska förmodligen också lägga in 370cc men är lite nervös över att det ska bli för stort, hur "mycket" hade/har ni innan operation, själv är jag platt efter att ha ammat 2 barn.
TREVLIG HELG!
Hallå!
Kul att läsa att fler ska göra och att fler har erfarenhet av bröstop!
Ska själv lägga in 505g i nov, har B nu och kommer förmodligen få en D, är det fler som har lagt in så mycket från en B kupa? Har ni någon gång ångrat er? Tycker ni att det är för stort?
Frästen är det någon som har gjort sin op på Akademinkliniken ska nämligen gör där..
hej,
jag op på AK i april i år. Alla var väldigt trevliga och tog god hand om mig före, under och efter...
midvinterblot
Har extremt svårt att tro att 505g ger en sorleksökning på två storlekar! Det normala är att ca: 250-350 ger en ökning på två storlekar... ;) :D
Det är ju självklart individuellt oxå men som sagt, du får nog räkna med att de kommer bli större än så.... *ler*
Jag gick tex från C till DD med 270... :) Å det är ganska normalt....