• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Flisann

Rastafru:

Jag ska operera mig den 7 November en dag jag har sett fram emot lääänge...
    Vill att slutresultatet ska vara en stor B-kupa/liten C
    När ska du operera dig?
    TREVLIG HELG PÅ ER ALLA!

• famousfairy

hej ester,
    om du ha A nu jag antar att du använder bh(?)
    i så fall, ta ut inlägget om det finns, lägger 300g el 3dl ris i var sin plast påsar och läggden i bh'n. Klart att bh'n strama men se hur det känns. det är bättre med kokt ris egentiligen för då få man rätt tyngd, Det är öckså bättre om man kan lägga det i sport bh.
    Prova dig fram. titta på bilder på qvinna.se
    (eller .nu) och leter efter något du tycker om och inte tycker om för att visa din kirug.
    det finns ett hav av bröst därute men inte alla är blonda bimbo's!!
    välkommen..

• Ester

God morgon

Tack för tipset famousfairy, ristipset menar jag, ska testa det. Har tittat på qvinna.info kanon bra med alla bilder, men det är svårt att skilja vissa storlekar åt, 300 på vissa ser ut som 400 på andra, vill själv inte ha några "stora" bröst, men heller inte vara platt med en sportbh. Bara kunna köpa snygga underkläder, bh:ar utan dubbla inlägg Ser så fram emot detta, men är också rädd för hur det ska kännas efteråt. Är lite rädd för om det ska göra väldigt ont långt efteråt. Ni som gjort er op, hur länge har ni haft ont? Behöver man vara sjukskriven eller så?

Ang vilket typ av inlägg, vad har ni för tankar kring det? Har själv tänkt mig koksalt.

Någon som op sig hos kosmetisk kirurgi i malmö?

• Anneli23

Ester

Kosmetisk Kirurgi opererar inte i Malmö, de har bara mottagning där. Du får troligen åka till Falköping för op.

Ja man får ofta väldigt ont efter en bröstförstoring, så du bör nog vara hemma i alla fall 1-2 veckor (beroende på vad du har för jobb).

• Ester

Hej Anneli 23

ok, men har du eller har du hört nån som op sig där? undrar om de är bra?

• Ester

Hur ska man veta vilken typ av implantat man ska ha? har hela tiden känt att jag nog vill ha koksalt, men vad är egentligen skillnaden mellan silikon och koksalt rent utseendemässigt? Är det någon som är mer insatt än jag?

• Isis22

Jag håller med viola bli medlem på plasticsurgery.mylava.net du kommer att bli mkt klokare (eller lite) efter att ha surfat runt där ett tag. Och ställ frågor nästan alla tjejer där är vänliga nog att svara.

• Isis22

Ps läs dagböckerna där för de blir uppdaterade varje dag av många istället för forumet som går lite trögare.

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an