• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • famousfairy

eller tom 20-22710!!! duh,

• famousfairy

ah shit.. de datum som rat sa. (o rat, du tyckte du hade problem!)

• Zemiramis

Rat: Yepp, jag var med på första träffen. Och ja jag ska gifta mig. Den 21:a oktober blir det bröllop, då ska vi sluta leva i synd . Så den helgen fungerar inte för mig, tyvärr. Helgen efter passar mig bättre, då har vi kommit hem från bröllopsresa också

• Zemiramis

famous: Glory? Bröst-landsting? Har jag missat nåt?

• famousfairy

Zemi.. ja tråden bröst-landsting.. lite tråkiga åsikter där, nej inte tråkigt, lite elak :-/

• Yaneth

RISTESTET! Herre gud!
    hällde precis 2 dl ris i vardera nylonstrumpa. stoppade i bh-n och vips en STOR 75 C (antagligen D)Det roliga var ju att riset vägde bara 180g.. och man ska väl använda 330g ris till 380cc? har en liten B från början men med 330 g blir jag ENORM. eller e det bara jag som fattat ristestet fel?

• glory

hallå allesammans! det här var en poppis tråd..=)

Kan ju dra min situation igen. Jag har absolut inga bröst alls, nada, nothing och skulle vilja göra bröstoperation. Jag skulle hemskt gärna höra från er som fått en sådan betald av landstinget. Hur går detta till och hur lång tid tog det hela från att ni sökte till fått det utfört??

Pickolina: tack för svaret i andra tråden..:). Jag har träffat en läkare som skickat en remiss till "KS-plastikavdelning" och nu har jag fått brev från dom att dom vill ha bilder på mina "bröst", så imorgon ska jag skicka iväg det. Sen hoppas jag få komma dit nån gång...men det lär väl dröja.
    Jag vill hemskt gärna veta mer om kliniken du nämnde...:) är det många som fått det genomfört gratis av dom?

• glory

jag skulle också vilja höra från er som gjort en bröstförstoring i stockhholm och betalat, vart gjorde ni denna? Vart är bästa + säkraste stället?

• pickolina

glory
    Välkommen till tråden! :)
    Här är länken till kliniken: www.plastikkirurgi.nu/

Om du ringer dit och förklarar så kommer du att få komma på en konsultation då de kollar huruvida du är en kanditat att göra det genom landstinget. Om du skulle vara det så kommer du få en operationstid. Då detta är en privat klinik som inte följer landstingets vårdköer osv så brukar man kunna få en operationstid ganska omgående. Sist jag rekommenderade en tjej här på BT att vända sig dit (oxå betalt genom landstinget) så opererades hon 2-3mån efter jag tipsat henne.... :)

• pickolina

glory
    Även jag själv och en gammal kompis är op på den kliniken... Fast vi betalade.. *s* Men det är en OK klinik för övrigt oxå ville jag komma fram till... ;) Det enda jag har att invända mot är att de oftast lägger implantaten framför muskeln å jag tror att det i de flesta fall är bättre att lägga bakom. Jag vet att tjejen som fick op där oxå fick dem framför, så det får du nog vara inställd på... Vet inte om det är så när det gäller alla landstingsopererade eller bara på den kliniken. Kolla upp det.

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an