• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Yaneth

asså menade att du är ju inte utbildad så då kan du inte kräva att du ska veta om det e som det ska. Det ska läkaren tala om för dig. good luck!

• Johnna

Hej yaneth! Jag ska oxå opereras av Ivan i falköping! Har äntligen fått arslet ur och bokat tid, får hoppas att jag inte backar ur. Fick tid den sista november. De hade tid tidigare (12 okt!!) men jag ville ha lite extra tid på mig.. ;) Då måste du berätta hur det gick!!

• Yaneth

Johanna
    Ska hålla dig uppdaterad! absolut!

spännande!

• famousfairy

Zemiramis... oh korsett, så vackert o kvinnlig. du kommer att bli såÅÅÅ vacker!

South beach.. kan vara att de var annorlunder från början. Alla bröst är olika, även opererade.. Ring Kliniken!!

• miss moon

famousfairy : tack, känns lite lugnare, jag ska ju inte ha så stora implantat valde 235fm ( men kommer nog ta lite större ändå) vill ha 70 c efteråt har typ 70aa-a nu. iaf e rädd att de inte hänger ner sig över ärren. synns ärren om man ligger ner på rygg tex? (antar att du har under brösten=) )
    massa kramar!

• Zemiramis

famous: Tack. Jag älskar korsetter. Den jag ska ha på bröllopet är en Vollers over bust, svart satin. Och klänningen var jag och provade igår. Shit, den blir så fin. Jag lovar att jag ska plåga er med bilder efter bröllopet

• Rat

famous, swing, nyfiken m fl
    Följer gärna med på en oktober träff. Hoppas bara jag kan! Gärna helgen 20-22/10
    eller helgen efter för min del. Kan vissa vardags kvällar också. Kram

Famous!
    visst var det dig jag hade mail kontakt med sist va? Jag har en ny mail adress nu så om det blir nåt datum, nån plats eller så bestämt, kan vi väl göra som förra gången, att du uppger din adress här så får alla intresserade "anmäla" sig till dig.
    Kul att få träffa er tjejer

• Rat

Zemiramis
    du var väl också med på träffen sist va?
    Ursäkya jag har visst inte hängt med så bra här, ska du gifta dig!!!!!!????????? eller gå på någon annans bröllop?
    Låter snyggt det där

• Rat

och hur jag stavar sen då.......

• famousfairy

usch.. ha varit inne på bröst-landsting och "vädrat" mina åsikter. tycker synd om Glory.
    i alla fall jag återkomma om 20-20/10 och lämna min mail här igen
    Tyckte faktiskt att där vi traffades sist var bra!
    Kram...

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an