• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Sannab

HJÄLP.. har fått ordentlig klåda runt brösten. Hoppas att d bara handlar om att tejpen kliat så mycket å att d spritt sig runt om som en reaktion. Är mest rädd för att det handlar om att jag är allergisk mot silikonet eller nått. Nån som vet om detta hänt förr? och varför?

• Rastafru

Flisann:
    Jag är helt platt, har bara två stora bröstvårtor. När ska du opas?

• Rastafru

Om 300 blir en ökning med två storlekar borde ju 150 vara en ökning med en storlek. Så om man är helt platt och vill ha en fyllig c-kupa, borde man inte ha 400 ungefär i så fall?

• midvinterblot

Pickolina:

Ok, spännande har testat 505g när jag va på första besöket o det känndes bra så har mer eller mindre bestämt mig för det, men vi får se... inte för sent att ändra sig!

Ni som har gjort op, va tyckte ni va värst?? Själv är jag jätte nervös för att bli sövd (har aldrig blivit op någon gång!)

Rastafru: jag tror det är från person till person hur stort det blir... dom sa till mig att 505g skulle se gigantiskt ut på en jätte tunn tjej medans som jag har lite under hudsfett så ser det inte så stort ut....

• paprika

Hej!!*L*..
    Är det ngn som skulle kunna hjälpa mig med en fundering ang en sillis modell?
    Det jag funderar över är hur en Mcgahn style 410soft T. MF anatomisk 375 cc är i projektion, bredd, samt höjd..
    Skulle bli väldigt glad om ngn vet!*L*..
    kram/P

• famousfairy

hej!! jag vet hur du ska göra!!
    googla.. mcagahn m storlek mm ochb klicka runt. Eventuellt kommer du till deras specifikationer.
    M= medium height
    F= Full projection
    och hur många cm det är hitta du på saiten.
    T vet jag inte.

Jag sökt min och det blev så att små ris skåler va ungefär min "nya" storlek, bred, höjd Projection (djup i skålen!) och jag fixade några jätte snygga bröst med hjälp av kokt ris, en våg, och sen pakade jag skålen för form och storlek!!

lycka till!!

• famousfairy

ja och plastpåsar förstås!!

• Swing

MF 375 har vidd/bredd 13,0 cm. 12,1 cm högt och projektionen/putet är 5.2 cm.

• Swing

Jag har förresten MM 360 och det är samma storlek, förutom att min projektion är 4.8.

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an