• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Verona

Hejsan.
    Orkar tyvärr inte bläddra igenom alla sidor här eftersom det finns så många, men skulle ni som har gjort eran bröstförstoring kunna sammanfatta lite kort hur dagen efter och dagarna efter såg ut och kändes?

Hur länge ni hade ont, hur länge ni åt smärtstillande och vad ni kunde och inte kunde göra fysiskt dagarna efter operationen. Vore jätte tacksam om ni kunde hjälpa mig, ska nämligen operera mig om 3 veckor! jippi=)
    MvH

• famousfairy

hjälp..
    jag opererade mig 20/4. 5 månader sen.
    jag ska på kontroll runt den 20/10,.. men jag har ont, riktigt ont i vänstra bröstet. Den har "märkte" mest från början. jag tycker också att den sticka ut på siden mer än den andra. det känns som efter ett besök hos tandläkaren och ibland den verkligen hugga till och smärtan är även lite i under armen. det liksom svider lite också
    kan implantatet ha vridit sig?

Jag blev "knockad" av min moppe i veckan.. av en av stockholms alldeles oskyldiga miljövänliga och snälla cyklister!:-

• Nyfniken

Famous!

Ring kliniken bums och fråga vad de säger. Du ska INTE gå och vara rädd och orolig i onödan om det visar sig att det inte är någon fara. Ta tag i det senast imorgon bitti. Det är säkert "bara" sviterna efter din "knock" och ingen fara med bröstet. Men ring och fråga!!

STOOR KRAAM

• famousfairy

tack kompis, jag tror jag nog göra det, allting ha gått så bra hittlils utom att jag känner mig så fett, men den här känslan är obehaglig.
    Jag har nog inte heller vant mig med dom ännu!
    hör av mig senare i veckan- kram till alla gamla o nya..

• Zemiramis

Famous: Håller med Nyfniken. Det är ju alltid bättre att kollas en gång "för mycket" . Hoppas det snart känns bättre.

kram

• miiia___

ska opereras om två dagar..å nu har jag blivit förkyld.. är det farligt då?? är hyper nervös.. har hört att det kan vara dödsfarligt att ta narkos när man är sjuk. snälla någon som vet..??

• Swing

Stackars dig, Famous... Jag håller tummarna för att allt ordnar sig för dig! När jag var nyopererad hade jag jätteobehagliga smärtsamma 'stickningar' i brösten och det var känsellöst från vårtorna och ned mot ärren. Stickningarna försvann efter några veckor och efter något halvår var känseln precis som innan.

• famousfairy

miiia, du ska ringa din klinik omedelbart.
    A) ej bra med narkos och infektion
    B) risk för ny infektion i brösten mycket stor.

tråkigt men du måste kanske boka om. Det fick jag göra eftersom jag hade tandinfektion, Op blen planerade 3v senare.
    JÄTTE VIKTIGT DU MÅSTE TALA OM DET FÖR DOM!

• famousfairy

HEJ alla, nu ha jag vaknad med en frysen axel.
    helt stel i vänster sida..kan bara göra mycket långsamma rörelse.
    HMM det kan vara orsaken som spökade, så jag ge det 42timme till.
    tack för att ni bry er eftersom vi ha träffads så känner jag eran värme!! KRAM

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an