• Zemiramis

Bröstförstoring 6 forts 5:an

Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?

• Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an
  • Liiinda

Swing: Tack, ska kolla den sidan. Har tidigare inplantat men är väldigt missnöjd, så nu vill jag ha en bra o seriös klinik.. vad var priset för dina inplantat?

• Rat

South beach

Vad tråkigt att höra om dina ärr. Jag skulle nog ha anmält kirurgen, men det är svårt att säga. Det är ju tydligen inte ofta man får rätt, sen skulle jag höra mig för om det fanns någon chans att bleka ärren någonstans och hur lång tid efter operationen man kan göra det. Lite bleknar de ju med tiden men jag förstår verkligen att du känner dig ledsen. Vad säger kirurgen om det hela?

Stor kram

• Swing

Mina implantat kostar numera 45 000 kr.
    Betr. ärren så skulle jag ta det lugnt. Några veckor är INGENTING. Mina såg också 'hemska' ut. Det är stor skillnad när man är nyopererad jämfört med t.ex. 6 månader efteråt. Mina bröst är nu snart 27 månader och ärren är ganska diskreta.

• kvinnan

Jag ska på konsultation på tis.
    På kliniken liss liss, har någon erfarenhet därifrån.Börjat bli fruktansvärt nervös, över mitt beslut jag tagit. Över smärta och komplikationer.
    Vet ej, vad som är bäst att lägga i. Dom har blivit hänginga med 3 barn, så jag hade tänkt lyfta och fylla ut dom. Nån som vet pris på ett ungefär. Har just nu stl 75b. Så jag hoppas det blir bra! Har nån tips eller råd att ge!

• Rat

Swing och South beach

Några veckor? 5 månader var det väl? Ja ja.... hur som helst bleks ju ärren med tiden, men jag tycker ändå att kirurgen borde ha upplyst om var han tänkt lägga snitten innan. Jag skulle också känt mig besviken

• south beach

Rat och Swing

Tack för svaret Rat, jag har vart i kontakt med läkaren i dag och han ERKÄNDE att det blivit fel och ska göra allt för att åtgärda detta, bland annat flytta upp ärret samt bleka det när tid är inne för det och han står för kostnaderna.

Swing, det var cirka 5 månader sen.

Tack för allt tjejer
    Kram

• Swing

south beach: Sorry, jag blandade visst ihop tidsangivelserna från olika signaturer. Lycka till! (Undrar hur han ska göra för att bleka ärret?)

• Liiinda

Någon som vet någon bra, seriös klinik som är något billigare? läste nämligen tidigare i det här forumet ngn som opererats för ungefär 36.000 där allt ingick..?

• pickolina

Liiinda
    Jag betalade 37.000:- för anatomiska gelehallon. Dvs en av de dyraste operationerna... MEN, detta var år -00. Priserna har ju gått upp. Vill utfärda en liten varning för att försöka få tag på en billig klinik, för det brukar alltför ofta kosta mer än det smakar, dvs få konsekvenser.

• Liiinda

jo jag ska verkligen välja en seriös klinik.. vad hette din klinik?? kollar runt så mycket som möjligt.. eftersom jag ska byta implantat så tar vissa kliniker extra för det och det blir väldigt mkt pengar.

Svar på tråden Bröstförstoring 6 forts 5:an