Bröstförstoring 6 forts 5:an
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Ja, den gamla tråden är stängd. Hittar ni hit alla goingar?
Specialbutiker brukar oftast ta hem den storlek man vill ha o man ber dem.. Vet att exempelvis Twilfit gör det ibland oxå.. Så hör med personalen.
Om man bor i sthlm så är annars Details jätte bra... En specialbutik med stort sortiment av storlekar och tar hem det man vill ha, utan köpkrav! Handlar alltid där...
hej gjorde min förstoring i måndags, koksalt 400 cc, men har nu fått feber bara runt 38, prata med min kirurg och fått byta pc från herracilin till dalacin. blödde visst en del under op. kan det vara det? är det någon annan som har haft feber efter op? man fick ha feber dag 1 o 2, men inte dag 3 sa min dr. och jag fick ju då naturligtvis feber dag 3. har mer ont i höger bröst än i vä. men det har jag sett är vanligt, på tidigare tråd.
Åh, jag köpte så fantastiskt vackra underkläder igår på Samira Sabris underkläder. Det ligger på Götgatan 46, precis där Götgatsbacken tar slut. Jag fick jättebra hjälp och jag köpte bh och trosa som sitter så bra. Hon hade strl 65 så det är 65E som passar mig bäst. Helt galet .
kissemiss: Låter ju inte så skoj det där. Vad har din kirurg sagt? Vad ska du/ni göra om din feber fortsätter? Om det är infektion på g så borde du väl nästa ha högre feber, men jag vet inte så noga. Själv hade jag ingen feber efter min op.
Hoppas det går över snart.
Zemiramis
Åh, dit måste jag åka... Jätte tack för tipset!
tack zemiramis! min dr har inte sagt så mkt mer än att det här inte är något ovanligt, hoppas på det! Lyfter frågan igen, är det någon som haft feber efter sin op? när gick den över? tillstöte det några komplikationer?
Har bestämt mig för gelehallon, för jag vill inte att det ska kunna bli punka. men ska man välja anatomiska eller runda hur skiljer sig resultatet?
Har numera bara en vecka och en dag kvar tills det är dags att op. brösten... har jag valt alldeles för stora implantat? Fm 395, men jag är ganska stor i övrigt 175cm 72kg. Det finns ju tusen frågor man undrar över så här innan det är dax..
lusen76: Jag tror storleken kommer att passa din kropp bra.
Anatomiska eller runda brukar läkaren rekommendera utifrån ens egna förutsättningar. Anatomiska föredras till kvinnor som ammat och/eller är lite 'äldre'. (I Sthlm gör dom av nån anledning nästan alltid anatomiska, i södra Sverige är runda vanligast. Jag hade gärna haft runda men bor i Sthlm och min läkare tyckte anatomiska passade mig bäst).