9 September - del 3
Del 2 har stängts, så nu hoppas jag att Ni hittar hit i stället!
Del 2 har stängts, så nu hoppas jag att Ni hittar hit i stället!
Ser att jag har försvunnit från listan, så jag lägger till mig igen:
13.00 - kabo, Herrestads kyrka, Uddevalla
14.30 - brud sept.06, Ingarö Kyrka, Värmdö
14:40 - Bruden 06,Övergrans kyrka, Bålsta
15.00 - Noiva, Södra Åkarps kyrka,Vellinge
15.00 - Molle80, Fosie Kyrka, Malmö
15.00 - ~höstbrud~, Överenhörna Kyrka,
Enhörna (Södertälje)
15.00 - Kardemumman, Hammars kyrka, Askersund
15.00 Sanrt Fru F, Dyrön
15:00 I Holmer, Järlasjö, Nacka
15.00 physalis, svartrå kyrka, svartrå
15.30 - Misselina, Nya varvet, Göteborg
16.00 - Aquawoman, Jakobstad, Finland
16.00 - Blivande fru G, Augerums kyrka, Karlskrona
16.00 - Oskars fru, Umeå stadskyrka
17.00 - Malmön2006, Bohus-Malmön
17.00 - Brud9/9, Lidingö
Misselina!
Jag förstår precis hur det där är, vi flyttade in i vårt hus i april. Parallellt med bröllopsplaneringen har vi flyttat, fixat allt som man inte tror är något som tar tid, energi eller kostar pengar... Vi har dock bestämt oss för att prioritera en resa efter bröllopet (skopelos i två veckor). Men i november sätter vi igång med renoveringen igen...
här kommer jag
13.00 - kabo, Herrestads kyrka, Uddevalla
14.00 - september bride Norra Solberga
Kyrka Nässjö
14.30 - brud sept.06, Ingarö Kyrka, Värmdö
14:40 - Bruden 06,Övergrans kyrka, Bålsta
15.00 - Noiva, Södra Åkarps kyrka,Vellinge
15.00 - Molle80, Fosie Kyrka, Malmö
15.00 - ~höstbrud~, Överenhörna Kyrka,
Enhörna (Södertälje)
15.00 - Kardemumman, Hammars kyrka, Askersund
15.00 Sanrt Fru F, Dyrön
15:00 I Holmer, Järlasjö, Nacka
15.00 physalis, svartrå kyrka, svartrå
15.30 - Misselina, Nya varvet, Göteborg
16.00 - Aquawoman, Jakobstad, Finland
16.00 - Blivande fru G, Augerums kyrka, Karlskrona
16.00 - Oskars fru, Umeå stadskyrka
17.00 - Malmön2006, Bohus-Malmön
17.00 - Brud9/9, Lidingö
Blivande fru G, vi flyttade också in i april
Tyvärr skruvade raskt bort lite element i maj för att sätta upp gipsskivor, men det där har liksom inte blivit klar så vi törs inte sätta igång cirkulationspumpen innan vi är färdiga
Jag tror också att folk har en tendens att äta mer tårta om det finns flera smaker, man vet ju hur man själv är... Men å andra sidan så är de beräknade tårtbitarna oftast större än de som man verkligen skär, så det räcker säkert.
Vi åker på bröllopsresa i mitten på november, till Maldiverna. Har varit rädd för det här med bokningen och namn i pass etc. Men nu har jag fått reda på att man själv måste beställa allt nytt, så man kan använda sina gamla grejer. De blir inte ogiltiga automatiskt som jag var rädd för.
Hur gör ni med era efternamn? Hans, ditt eller båda? Jag behåller mitt eget som mellannamn.
Han (och jag) tar mitt och stryker sina... annars hade det blivit duktigt långa namn hahaha.
Åh, Maldiverna låter fantastiskt Ska ni vara borta länge?
Vi hade inga problem med efternamnen, jag ville inte byta och han ville att alla skulle heta samma.
Vi är borta två veckor, ska bli underbart, men resan dit tar 24 timmar...
Är lite deppig idag, fick igår reda på att min sambos pappa har cancer, så han kommer inte på bröllopet. Kanske inte hans mamma heller. Just nu känns det inte som om detta kommer att bli min sambos lyckligaste dag...
Oj, brud9/9, så jobbigt för er och er familj Jag hoppas att allt kommer att gå bra för din svärfar!
Det är klart att det kommer att prägla er dag, men tänk på att han säkert är jätteglad att ni ska gifta er och att det i en period av sjukdom och sorg kan behövas något som lättar upp och påminner om allt som är roligt och fint också!
Tack Misselina. Jag bara önskar att han iaf kunde vara där, om så bara för några timmar. Annars gapar hans plats tom. Cancer kommer ju aldrig lägligt, men om det ändå hade dröjt 3 veckor innan han blev dålig iaf.