9 September - del 3
Del 2 har stängts, så nu hoppas jag att Ni hittar hit i stället!
Del 2 har stängts, så nu hoppas jag att Ni hittar hit i stället!
Tack! Den var slut överallt men så hittade jag en annons här på BT med den i min storlek! Snacka om ödet!
min klänning:
www.edenbridals.com/product_info.php
Vilken klänning Molle80! Fin detalj med knapparna i ryggen!
Ja, Molle80, den var jättefin! Har inte sett någon liknande innan. Kanon.
Idag fick jag en sån där hemsk känsla, tänk om det är flera som glömmer bort att komma...helt galet kanske, men det är ju inte lika viktigt för andra som för mig :-O
Konstiga tankar man har så här nära inpå...
Läste i ett tidigare inlägg att det var en som hade fått hem ringen men inte provat den. Får man inte det? det har jag gjort, massor av gånger
Jag blev hippad idag!!!
Var helt inställd på att det skulle bli nästa helg eftersom denna helgen nästan gått mot sitt slut och vi varit upptagna med flytt. Men så i eftermiddags när vi pustade ut lite kom ett gäng killar och hämtade min blivande. Samtidigt gav de mig instruktioner om att SJÄLV ta mig ut till en bestämd plats och där genomföra uppdrag. Vid varje uppdrag skulle jag ta foto med engångskamera och vid varje station fick jag ett nytt kuvert med uppdrag. Självklart såg de till så att jag fick hemska kläder att gå runt i och de få som var ute denna regniga eftermiddag tyckte nog jag såg för gräslig ut. Efter ett antal uppdrag mötte jag gänget som hittat på allt. Där träffade vi även killarna och min blivande. De hade roat sig på killars vis, utan pinsamma uppdrag.
Vi hade lite gemensamma aktiviteter innan det bar av till en väldigt mysig restaurang i stan. Sen blev vi kvar där i några timmar.
Så mycket roligt på bara några timmar... så var det över. Jag hade väldigt skoj... vill faktiskt bli hippad igen, huahuahua!
Ingen annan som blev hippad i helgen??
I Holmer, jag har också provat mina många gånger, fick hem dem i juli. Just nu är de inne på gravyr, men jag får tillbaka dem imorgon.
Jag har inte blivit hippad än, så det borde väl bli nästa helg. Lite pirrigt... Min sambo blev dock bortrövad i fredags, de hade varit på kryssning(?!) och haft det jätteroligt.
Misselina & Brud9/9: Tack så jättemycket!! Föll som en fura när jag såg den
Brud9/9 -din är oxå helläcker!!!!!
JAG BLEV FÖRRESTEN HIPPAD I HELGEN!!!
Trodde faktiskt inte att jag skulle få någon hippa. Min lillebror ringde mig i torsdags och frågade om jag kunde följa med honom och kika på en lägenhet som han o hans sambo var intresserade av. Hans sambo hade redan kollat på den och hon skulle bort på lördag å han ville ha med mig som smakråd (då vi nyligen köpt lgh). Jag messade honom på morgonen och undrade vilken tid vi skulle åka och jag fick tillbaka 'jag hämtar dig lite i 11'. Så jag gjorde mig redo och han kom å hämtade mig (borde anat något här men jag var faktiskt inställd på att det inte skulle bli ngt då tärnan för ngn helg sedan sa ' du får inte bli för besviken om det inte blir ngn hippa, massa saker har strulat sig'. Till saken hör att jag råkat se (inte innehållet) ett mail med rubriken Molles möhippa. Jag förstod ju i lördags att detta bara var en skenmanöver )
Iallafall, så svängde han in på macken å bad mig susa in o köpa en Ramlösa åt honom. Jag pinnade in på macken och tyckte att biträdena så liite konstiga ut... Och viiiiiips hoppas 11 tjejer fram från ingenstans.... Wiiiieee!!!!
Vi begav oss till ett grönområde där det var uppdukat med picknick och champagne. Fick klä om till polis med hjälm, tröja och batong .. Fick presenter av alla tjejerna, sånt som symboliserade mig enligt dem. Gud vad kul det var - de hade verkligen alla tänkt till!!
Fick olika uppdrag, det första var att jag skulle få åka buss gratis upp i stan. Vilket jag lyckades med galant (konstigt, busschauffören såg helt chockad ut när jag kom springande med min batong i högsta hugg.
Väl uppe i stan fick jag olika uppdrag, skriva en dikt till M2B som skulle innehålla vissa ord. Ta passfoto som skulle skickas med kortet med dikten. Detta postades och kortet var väl ... hmmm sådär . Samlade in äktenskapsråd från miljardtals människor...
Skulle hitta en svensexa och ta en svängom med herren som blivit tagen. Det sjukaste var att jag faktiskt hittade en svensexa och att hela gänget var utklädda till poliser och han som blivit tagen var fånge (kunde det blir bättre, fick en masssssssa bonnuspoäng för detta) Till saken hör att en av killarna som var med i svensexegänget var en av mina gamla killar, sen 5:e klass!!
hehehehe!!
Vi to oss en svängom inne på en galleria och sen fortsatte vi. Fick skicka blommor till M2B osv osv ...
Sen spelade vi Laserdome, hade 3-kamp. De hade hyrt relaxavdelning så när vi bastade fick jag svara på en massa frågor om mimn blivande och svara på frågor om mig själv!! Efter det gick vi hem till en av tjejerna o drack champagne. Åkte till en restaurang å åt väldigt gott, och vem var där om inte svensexegänget vi träffat tidigare..
Efter fantastisk mat och dryck begav vi oss till Schlagerbaren där vi drack drinkat och mös. Efter en stund fick vi gå upp på ovanvåningen och då hade de abonerat en del av stället och jag fick spela in en skiva med 4 olika låtar.. Sicket skrälande ....
Sen var det dans natten lång och igår var jag minst sagt sliten.
VILKEN DAG!!!!!
Vad roligt det låter med era hippor!
Vi klarade ju av både hippa och svensexa för ett antal veckor sedan och det känns nästan lite skönt, det är ju lite kvar att göra menar jag.
Vi fick ringarna i fredags och självklart provade vi dem med en gång (Jag hade på mig min hela kvällen, men säg det inte till nån! Sambon sa att jag BARA fick ha den då och inte nåt mer. Men han är borta på jobb hela veckan...)
Nu i veckan är jag som sagt ensam ehmma så då ska jag förhoppningsvis färdigställa festprogram/bordsplacering och göra rispåsar. I helgen blir det till att bränna skivor med musiken och ev. fixa en brudbåge. Och sen är vi nog i princip klara, vilket är bra eftersom det då bär iväg till Tyskland för att handla öl och vin.
Molle80 och Novia, låter som lyckade hippor det där.
Blev hippad 1/7, samma dag vi skulle flytta, det tog en lååång stund innan jag fattade att det var allvar.
Sambon stackarn kommer inte att bli hippad. JAG var tvungen att ringa upp bestman och påminna, men det hinna tyvärr inte med. Sååå tråkigt.