9 September - del 3
Del 2 har stängts, så nu hoppas jag att Ni hittar hit i stället!
Del 2 har stängts, så nu hoppas jag att Ni hittar hit i stället!
Hej på er. Jag blev hippad i lördags som jag trodde. 15 brudar omringade på ett köpcenter vid lunchtid. Drog in mig i en provhytt och gav mig hemska kläder och en peruk. Sen fick jag läsa dikter för massa killar.
Efter det åkte vi hem till min syster och käkade lunch. Sen fick jag göra en kalender i knäppa utstyrslar. Efter det bar det av till en studio där jag fick spela in "Det gör ont" Herregud vad kul! Vinet flödade såklart. Sen åkte vi till ett rehabcenter där vi hade en stor pool för oss själva. Där fick jag hålla i ett vatengympapass för tjejerna. Sen bastade vi och gjorde oss i ordning. Gick och käkade på en grekisk resturang. Hur gått som helst. Kvällen avslutades på Avenyn. Sen åkte jag hem och sov gott och nöjd!
En av mina roligaste dagar! Tänk att man har så snälla kompisar! Visst fick jag göra en del pinsamma grejer, men det är ju bara att gilla läget och bjuda på sig själv! Nu kan jag koppla av. Dom ska ta min kille på lördag. Han får nog göra värre saker kan jag tro.
Malmön2006 - vilken rolig hippa och snälla kompisar du verkar ha!
Det gör ont var mitt andra nummer på min CD förutom Carola. Ua, börjar gruva mig för uppspelningen som jag är säker på kommer under festen...
Men varför är allting så mycket dyrare än vad man har tänkt sig??? Känner bara att det snart är dags att få något billigare.
Har tittat ut ett underbart halsband till mig, men då det kostade 5000kr så funderade vi lite på det. När vi sedan bestämt oss så var det sålt. Då beställde jag ett nytt och naturligtvis kostar det nu helt plötsligt 7300kr!
Budgeten på 50 000 kr är spräkt för läääänge sedan. Nu är det bara knappt tre veckor kvar, men en del av mig vill göra om allting och ta det mer småskaligt.
Sen det här med bemötande...jag har så svårt att tacka nej bara för att det kostar mer än jag trodde om jag blir vänligt bemött. Jätte knäppt.
Malmön2006:
Vad underbart med hippa.
Det är jättesvårt att ställa om sig när man väl riktat in sig på en viss sak eller ett visst ställe.
Just nu ligger vi över budget (80 000 kr) med 2000 kronor, men då hade vi beräknat luft/diverse med 6 000 kr från början. Det enda som jag inte har med i det (peppar, peppar) är vigselförrättarens resekostnader.
För oss är det nog alkoholen och ringarna som blivit billigare... och det är ju inte fel
Malmön2006: Vilken härlig dag ni verkar ha haft, och det viktigaste- att du är lycklig och nöjd. Visst är det en underbar känsla att alla vänner samlats och ansträngt sig för att man själv ska ha det så kul och bra som möjligt?
Blev klar med alla utskrifter av festprogrammet igår kväll, härlig känsla.
Imorgon ska vi på vals lektion, bokade en sista privatlektion för att finslipa det hela. Hoppas det går bra!
Måste bara komma ihåg att gå in skorna nu...
Kram på er alla!
På tal om skorna... jag köpte vita högklackade med en elastisk rem över foten. Skorna är jättesköna, men den där remmen sitter för hårt. Så jag har satt ett burklock i spänn för att töja ut den... dessutom har jag dem på jobbet, gissa om jobbarkompisarna tycker att det är komiskt? Men jag går i dem minst en timme om dagen!
Tack för feedbacken ang stay ups, så om jag har 34 i byxor, kan S då funka? Ska kika in på både Lindex och Åhléns och se vad de har.
Jag fick just veta av floristen att det går att få tag på chokladblomma till min bukett, det var tydligen inte självklart efter denna värmen. Men det känns ju jättebra så om nån vecka ska jag på konsultation hos henne. Och jag lär ju hamna en bra bit under 5000, det är iaf vad jag tänkt mig! Men jag håller med om att saker och ting generellt sett blir dyrare än man först trott.
Och så är genrepet inbokat. Ska ni ha genrep i kyrkan??
Gå in skorna.. hehehe... gissa vad jag har på fötterna idag ?? Mina skor till bröllopet
De är så fina, vill knappt använda dem
Jag gick ifrån det lite traditionella å köpte ett par guldpumps (matt guld - jag är skofetishist)
Noiva: Vi ska ha litet genrep i kyrkan nästa onsdag, prata igenom allt så man känner att man har det lite under kontroll.
Tänkte dubbelkolla med prästen ang. vigselprogrammet. Har gjort ett ex. och sedan för jag väl göra lite justeringar efter att vi varit där.
Molle80: Guldskor är riktigt snyggt!
Själv ska jag ha ett par ganska spetsiga högklackade som går i blommigt & guld/ beige. Är supernöjd med dem.
Har nu prayat klart mina gympa skor, metallic silvriga! Tanken är att ha dem om fötterna blir alldeles för ömma framåt natten. Dansa ska man ju