9 September - del 3
Del 2 har stängts, så nu hoppas jag att Ni hittar hit i stället!
Del 2 har stängts, så nu hoppas jag att Ni hittar hit i stället!
Iiiiih igår hämtade vi min vigselring och putsade samtidigt våra förlovningsringar... nu är jag helt naken utan den. Och det är så spännande!
... min M2B har blivit tagen !!!!!
Igår frågade min blivande om det var OK att han åkte ut på lite kvällsfiske (ål). Jag kunde ju inte annat än att säga ja - han visste ju inget om vad som skulle ske idag...
Han var hemma 05:00!!!!!!!!! (de som var med honom visste inte att han skulle bli 'svensexad' idag och jag fick inte tag på dem..) .. 07:30 stod hela gänget i vårt sovrum med videokamera och kameror! Han fick ett ursexigt rött nätlinne och svarta cykelbyxor på sig.. Jag undrar vad de ska göra idag men det kommer garanterat bli en riktig kanondag!!! Wieeee
Vad roligt med ringar och svensexa! Det märks verkligen att vi närmar oss.
Själv måste jag ligga på sömmerskan lite, jag har inte varit där på två veckor nu. I och för sig vet jag att hon hade tre andra klänningar som skulle vara klara nu så det är nog ingen fara, men man vill liksom ha bekräftat
brud sept 06 det låter riktigt smart att sy ihop häftena på maskin! Vi hade tänkt använda vanlia häftklamrar, men det måste se trevligare ut att sy?
Novia!
Jag brukar köpa stay ups på Åhlens, deras eget märke. Där finns hudfärgade.
Noiva: Jag köper mina stay up på lindex. Storleken kan vara lite knivig.
Jag har byxor i strl 40 så att stay-up och strumbyxor hamnar i något mellanting. Köpte två olika storlekar sist för att vara söker (dessutom har/hade det köp 3 betala för 2). Köpte 36/38 samt 40/42 (inget mellanting finns). Tillslut har jag bestämt mig för att använda 36/38, men det är ju lite beroende på hur stor man är runt låren!
Man säger att man ska ha något blått när man gifter sig! Hur gör Ni med det?
Själv har jag köpt blått satinband som jag gjorde små söta rosetter av. När de var färdiga sydde jag på 2 stycken på vardera stay-up!
Kabo
Jag funderade länge på något blått men sedan föll allt på plats!!!
När min mormor gick bort fick jag hennes vigselringar som jag smälte och gjorde en mormorsring med en blå sten i.... Självklart ska jag ha den på min hand för då är ju min mormor med oxå
Jag kommer att ha en liten blå/silvrig väska som min mamma virkade till sin konfirmation. Min syster hade samma väska då hon gifte sig.
Jag fick pysselmaterial på möhippan att göra ett strumpeband av, där det ingår blått. Plus att jag fått låna lite av det.
De lovade att kolla upp saken på bröllopet också
Misselina: Då gäller det verkligen att du trivs med din aunderkläder och att du verkligen gjör färdigt det där strumpebandet
Vi har fortfarande inte bestämt hur brudbuketten ska se ut...Är det sent eller
Så mycket måsten just nu, två rest tentor och en son som börjar 6 årsverksamhet.
Vi ska till gourmandis och prova tårtor på tisdag och jag har fortfarande inte pratat ordentligt med solisten.
men än finns väl tid va