• Annie*

5 augustibrudar-hur går det???

Om 23 dagar gifter vi oss allihopa!!! Vad har ni kvar i planeringen? Någon som fortfarande velar om viktiga beslut...? Jag fick ett sk "wake up call" när jag började kolla kalendern och undrar hur det går för er andra? Vet att de finns andra trådar för oss men efter ett tag brukar det bli dialog mellan ett par stycken bara (vilket också är trevligt förstås )

• Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???
  • Cristine

Hej, hej!

Jag håller med dig, fick ett riktigt uppvaknande igår när jag insåg att det sista måste göras nu! Inte sen...

Vi har inte bestämt tårta ännu. Och jag vet fortfarande inte om jag ska ha krona eller tiara eller inget alls.

Och så har vi alla trycksaker och bordsplaceringen kvar...

Hur går det för dig?

• liten lilja

hej tjejer!

jag lever nog lite i förnekelse just nu, när det gäller allt som är kvar att göra.
    vi har fest- och vigselprogram kvar att färdigställa samt bordsplacering och bordsplaceringstavla. samt utprovningar av klänning och kostym och annat smått och gott.

vi har dock turen att ha hela festen utdelegerad till mina svärföräldrar och behöver inte jobba ihjäl oss gällande den.

• aug 06

Annie*

Vi har inte så mycket kvar att göra utan det är bara lite smått kvar så jag tror nästan att jag har glömt nått. Jag kan då inte fatta att det är 23 dagar kvar man får ju panik.

• Annie*

Hallå där!

Jag har lite trycksaker kvar och bordsplaceringen som man ändå kanske inte kan göra klart tills dagen innan... Funderar på att skriva ut alla namn på små vita hårda papperslappar och fästa med häftmassa på placeringstavlan så kan man ju ändra fram och tillbaka men ändå ha det klart-vad tror ni om det? Kanske inte blir så stiligt som ett utskrivet men allt för att kunna förbereda så mycket som möjligt...

• liten lilja

jag tror absolut på att fästa små lappar! det ska jag definitivt göra, sparar massor av energi om någon tvingas tacka nej i sista sekund.

• andlin

Festprogrammet var nästan klart, men så kom vi på att vi hade missat en sång så nu kommer hela layouten att ändras.
    Vi vet fortfarande inte vilken låt vi vill gå ut ur kyrkan till.
    Vigselprogrammet är skrivet, men vi har inte pratat med prästen ännu, så vi vet inte om det får "godkänt".
    Sedan är det en drös småsaker till som inte är helt klara ännu.

• andlin

Vi tänkte också fästa små lösa lappar. Man vet ju aldrig om bordsplaceringen behöver ändras in i sista sekund.

• Annie*

Det enda man inte kan styra över är ju vädret men oj vad jag hoppas att vi får en strålande dag-kommer kolla SMHI som en galning och hålla tummarna! Om ni ska på bröllopsresa, vart åker ni då och när? Vi åker till Bali tisdag 8-längtar

• Sibylla

Det var smart, att fästa lappar! Hålls det med häftmassa tror ni?
    Vi har en massa kvar känns det som. Utgångsmarsch är ej bestämd, vigselprogram, festprogramframsida men det mesta händer ju sista veckan, laga mat, dukning, vika servetter, stryka dukar och kläder osv osv.
    Nu är det bara tre veckor kvar!

• snuttan24

Hej!

Kan tipsa om små smala post-it lappar som har klister i ena kanten. Funkar bra!

Svar på tråden 5 augustibrudar-hur går det???