• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Bridecilla

gomorron!

ja shit... 24 dagar å nu går 3 för vi åker till tyskland i e.m.
    GAAAAAh hinner inte hinner inte hinner inte.... vi som skulle börjat redan i våras å pillat lite då å då... vart tog tiden vägen!!!

igår, girls, gjorde jag min secret box...
    det var så kul!!!
    blev först stylad i två timmar!!!
    såg helt coolt ut!!! ögonen var huuuuge!!

rockbröllop,
    å ska du på din provuppsättning idag!
    det gjorde jag för ett tag sedan. så kul!!!

• madelyn

Bridecilla,
    Vad kul att du hade roligt på secretboxfotograferingen
    Hur blev du stylad då?

• Mi-is

rockbröllop,
    kolla även på cubus och lindex som liksom h&m kan ha undangömda pärlor, jag lyckades få tag i en korsett, trosor och stay ups för 350kr på cubus (stay ups på h&m)!
    lycka till idag tjejer, ni som skall fotas! ser fram emot att höra hur fnissigt det blev!
    vi har spenderat helgen i skåne, där vi skall ha vårt bröllop och nu börjar det pirra ordentligt! 24 dagar kvar tjejer, jisses, tiden rinner iväg...
    vad är det då kvar att göra???
    *festprogrammet måste skrivas ut och kopieras (för att inte tala om embossingen)
    *vigselprogrammet skall göras
    *ringa till make up store och fråga när sjutton deras concealer medium kommer in
    *bordsplaceringen, bordsplaceringen, bordsplaceringen
    *putsa förlovningsringarna

hmmm, det tycks vara saker som inte blir avklarade när man först sade att de skulle vara klara...

tjejer, vilka psalmer skall ni ha? in- och utgångsmusik? andra sånger?

• Glücklich

Ja, då har man hämtat klänningen då! Så kul, fast jag tyckte den satt lite, lite tajt... Damen i affären sa att det berodde på att man sväller lite i värmen...det kunde de ju berättat i april när jag beställde den... Men det är inget som egentligen är ngt problem. Jag kan andas i den och så...

Brudbuketten m.m. beställdes imorse. Skönt!

Nu är det inte mycket kvar. Tyskland och handla sprit imorgon och göra färdigt presentationerna över folk som ska komma.
    och såklart sambons svensexa som kommer till helgen.

• 26 aug brud

jag känner mig stressad har mycket kvar men tycker inte att jag får någonting gjort....har fortfarande problem med menyn är det någon mer som har beslutsångest över maten?

• Karra

Glücklich:

Vart i Tyskland ska ni åka och handla?
    Vi var nere för 2v sedan och handla allt. Vi stanna precis vid hamnen och handla eftersom man får tillbaka en viss summa från färjan om man åker tillbaka inom en viss tid tror det var 4h.. ett liten tips bara!! Lycka till och herregud vad billigt det är.. ojojoj vad vi handla!!!

• Karra

Kvar att göra:

* Printa ut hälften av festprogrammen (hälften redan klara)
    * printa ut Vigselprogrammen
    men herregud var det allt som vi hade kvar... jag MÅSTE ha glömt något!!!!!!!

• Mi-is

karra,
    visst känns det som om man glömt något...

har suttit halva dagen och knåpat med bordsplaceringen, jisses, det är svårare än man kan tro. någon som har något tips som förenklar?

• Rockbröllop

Hallåååå....

Oh, jag är jätteglad, provuppsättningen blev PRECIS som jag tänkt mig om inte bättre! Hon e sååå bra min frisör!

Nu sitter M2B brevis o tycker vi ska hitta på nåt tillsammans, känns om om jag inte träffat han ordentligt på en månad. Jag är totalt uppslukad av allt som har med bröllop o göra, trodde inte det var så himla mycket faktiskt! men tji fick jag!!!

Igår fick jag klart alla festprogram, gjorde provdukning idag, pust va skönt, det blev bra de me! Sen har jag sytt på barnens vita västar o plastronger som dom ska ha till sina kostymer!

Hmmm... tor jag ska åka iväg med min blivande man en stund så vi inte glömmer varann alldeles.... :(

Kraaaam på er härliga tjejer!! SOCKERDRICKAAAAA :D:D:D:D

• madelyn

Hej tjejer!
    Rockbröllop, Vad kul att din håruppsättning blev så bra!!!

Mi-is,
    Härligt att du hittade underkläder!
    Jag hittade äntligen en halterneck-BH i hudfärgat på Kappahl (REA!!) så nu har jag typ handlat in allt jag behöver, tror jag..

En jobbig grej- vår guldsmed som ska putsa upp våra ringar och även fixa en sten i min ring som är sprucken är på semester till nu på måndag och jag hade tänkt att ha ringen på mig på secretbox fotograferingen som är nästnästa måndag!!! Han kommer nog inte hinna fixa den, eller vad tror ni???

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)