• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

Föresten, nu är min m2b på svensexa
    De tog honom tidigt imorse.. undrar i vilket skick han kommer va när han kommer hem..?

• Blivande J

Har varit på provuppsättning idag men hon satte inte upp håret utan visade bara med enkla gester och förklaringar, blev lite besviken faktiskt men jag ska ju ha löshår och det ska lockas så det passar mitt självfall så jag antar att det kanske blir för besvärligt...

Sen har jag pratat med bröllopsfixar´n och fastställt hur tårtan ska se ut och en massa annat...

Vi ska ha hjortstek med rödvinsås och rotfruktsgratäng till brölloppet...(min blivande makes val)
    Tårtan skulle bli något med blåbär och daimcreme, tydligen jättegott...Men det passar ju till den "vilda" maten.

• Mi-is

madelyn,
    har du redan lämnat in ringen till guldsmeden? annars kan du ju fota med ringen före lagningen, det syns ju inte på bilderna visst är det härligt när man kan hitta det man söker på rea!!!

• Mi-is

madelyn,
    berätta gärna imorgon vad de hittade på med din m2b på svensexan. själv är jag lite smått orolig att det bara blir en "vanlig" fest när de tar min m2b, jag vet att han ser fram emot det så mycket och vill naturligtvis inte att han skall bli besviken...

• Glücklich

Karra
    Vi ska nog bara stanna vid Bordershop och åka tillbaka efter 3 timmar.
    Vet inte vad vi ska köpa än, men kul ska det bli!

• madelyn

Godmorgon tjejer!

Mi-is,
    Nej jag har inte lämnat in den än- ska göra det på måndag när han är tillbax från semestern. Men grejen är att både vigsel- och förlovningsringen skulle behöva slås ut lite (de sitter alldeles för tight nu) och sen lagning av en liten sten i förlovningsringen... tror liksom inte att han hinner det tills den 14:e? Men visst, jag kan ju vänta med att laga förlovningsringen tills efter secretboxen- det enda är att det känns som det blir kort om tid för honom då?

Min m2b kom hem typ vid 5 inatt och var glad- hans svensexa blev jättelyckad. De åkte sån där snabb gummibåt och badade på Centralbadet och sen var det fin middag och utgång. Han var jättenöjd.

• Mi-is

madelyn,
    hoppas att det löser sig med ringen! härligt att din m2b hade en kul kväll och kände sig nöjd!

tjejer, ang. psalmer och musik i kyrkan, vilka skall ni ha???

• Ida-maria

Varför kan det inte vara soligt idag nu när jag e ledig!! Självklart är det regn på gång. Jag vill ju hålla solbrännan vid liv till bröllopet!

• madelyn

Jag har funderat lite på det där med solbränna och kommit fram till att eftersom jag typ inte kommer hinna jobba upp någon solbränna så har jag bestämt mig för att det ska bli snyggare till brudklänningen att inte vara så himla brun

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)