26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
eppika,
vet du vad de skulle ta med honom på för äventyr?
I morgon bittt tar de min M2b. Jag hoppas att han kommer att ha en bra dag, men fasen vad jag kommer att vara nervös. De skall först till gbg och köra gokart, sedan skall han doppas i vattenet med hjälp av en stor kran... och tills på kvälleb har de hyrt en vip balkongen på ett uteställe här i stan. Jag tror att de kommer att ha en kul dag och att Magnus kommer att uppskatta den. Tur att jag skall jobba ;)
Mi-is: det blir paintball och terrängkörning med någon slags motorfordon, middag på någon restaurang och utgång efter det.
Linda&Magnus: ja, man undrar hela tiden vad de gör nu. är ju lite av ett kontrollfreak jag
Tror jag precis blir hippad!!! :D:D:D Hjäääälp!
H J Ä L P ! ! ! Hoppas att du får en jättekul hippa rockbröllop! Du måste skriva om allt så fort du släpps fri igen... ;)
Rockbröllop:
Jisse vad spännande.. hoppas du får en oförglömd kväll.. berätta allt när du har tid..
Nu tog de honom. 10 killar i upptryckta "Magnus Svensexa" tröjor stormar in när stackarn var på toa :) Det riktigt kniper sig i magen.
Rockbröllop, hoppas att du får en UNDERBAR dag.
Rockbröllop: du måste berätta ALLT sen! :
jag vet att det är svensexa på gång till min m2b, men jag får inte veta VAD av NÅN!!!! jag hatar att vara så här nyfiken! ;) alla vet men inte jag!!! :D
jag vill åtminstone veta NÄR men icke sa nicke.
jaja, snart bör det ju bli iaf då vi gifter oss om TRE VECKOR IDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!
De kom och tog min kille i morse också!
Jag skulle egentligen inte ha vetat ngt (för jag opponerade mig lite väl mycket i början när jag fick reda på första utkastet...) men jag hade en snäll väninna som berättade allt för mig, så nu är jag lugn.
helenekl: Har du kännt dig glad för att inte fått reda på ngt? Jag har tyckt att det varit sååå tråkigt att inte fått vara involverad när ALLA andra vet vad som ska hända. Och då menar jag alla. Även mina bästa vänner. Jag är glad att jag åtminstone fick reda på dagen, så jag kunde vara lite förberedd.