• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

helenekl,
    Och jag för dig

Trull, sorry såg inte ditt inlägg!!! Jag ska göra secretboxen på måndag

• Rockbröllop

Har fortfarande inte hunnit leta undisar till min fotografering... Hm! Jag har så mycket så man nästan smäller av!! E jag själv tro??? :(

Idag ska jag o M2B låna svärföräldrarnas husvagn o åka iväg lite... behöver andas från allt lite... pust!!

Ska väl va så här hektiskt tror jag... aja!

Är de nån som har en sida på MSN som vet hur det funkar, jag vill ju lägga ut lite bilder på festprogram o placeringskort o sånt.... nån?

• madelyn

Rockbröllop,
    Letar oxå lite komplement till underkläderna.. Jag var inne på Ajas idag i Sturegallerian för att prova strumpebandshållare- hittade en som jag tyckte om men den kändes för liten (trots att det var Large!).. expediten undrade lite fränt hur jag skulle göra nu då eftersom jag inte tyckte att den passade?! Usch vad de är snorkiga i den affären- det finns bara en kvinna där inne som är snäll. De andra får en bara att känna sig totaldum! Jag ville gärna ha strumpebandshållaren men i en större storlek eftersom jag tyckte att det valkade sig i midjan med den jag provade- men jag ville inte köpa nåt därifrån eftersom jag bara kände mig totaldum!

Ang MSN, gå in på MSN groups och lägg upp en egen sida. Där kan du lägga in bilder sen.

• HanOchJag

madelyn asså nä och ja. Vi har definitivt fått en nytändning såhär inför bröllopet. Men det är så mycker runt oss som gör att det blir extra mycket spänningar och "bråk". M2bs mormor ligger sjuk nere i Iran,.Brutna revben och typ förlamad och bara väntar på döden Och sen min älskade far som Antagligen fick en hjärnblödning för ca 1 och en halv vecka sedan. Men envis som han e vägrar han att åka till sjukhuset trots riskerna. SÅ man kan nog lugnt säga att det varit alldeles för mycket just nu

Mitt bland allt strul så händer det lite kul iallefall. M2bs kläder är KLARA Och han ringde precis och sa att han bokat min favvobil till bröllopet.

EN BUBBLA CAB
    Så söt men sååå mycket stryk vi kommer få av Shola *hehe*

• madelyn

HanOchJag,
    Usch vad jobbigt med mormor och pappa! Hoppas det inte blir något mer allvarligt nu..
    Men vad roligt med bilen Bubblan e väldigt söt

• Rockbröllop

hanochjag: Usch va jobbit.... stackars Er. Hoppas att allt kommer ordna sig på bästa sätt!!

• madelyn

Usch jag sitter och ilsknar till över Ajas expedit- jag tycker verkligen inte om att känna mig dum över att vara lite lätt valkig i midjan! Är det inte meningen att de ska serva kunder? :-{

• Rockbröllop

Madelyn: Va? Vadå? Är dom otrevliga???

• madelyn

Rockbröllop,
    Ja iaf hon som jobbade idag var riktigt snorkig! Usch, kändes som man var väldigt oviktig och fel eftersom strumpebandshållaren jag provade inte passade på mig!

• Rockbröllop

Isch....subbskaft som jag brukar säga!! Dom ska inte jobba på såna fina och servicekrävande ställen... blä för sånt! :(

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)