26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Nu har jag köpt in en liten söt hårkam med pärlor på, till att fästa slöjan med
blivande J och ni andra också,
tack för ert stöd! det behövdes idag! det är mycket bättre att avreagera sig här hos er än att sitta och sura själv och ev. kränga i sig en påse godis
Mi-is,
Anytime- det e väl det som det här forumet är till för? Att kunna avreagera sig med sina andra brides?
Åh idag hade jag provning av klänningen! Jag kommer bli så fin!Längtar så!
Hade även konsultation på hårsalongen. Kommer bli snyggast i stan!Ha ha!
Köpte även örhängen,trosor,strumpeband och löshår till håruppsättningen.
Ikväll ska vi börja med bordsplaceringen, vilket påminner mig om att jag måste kolla upp vett&etikett på hur man placerar ut folk...
o jag har lämnat in min klänning för sista ändringarnaa, köpt en väska som är sååååååååå söt!!!
Angående väska så tänker inte jag ha nån. Vad ska man ha i den egentligen? Det jag behöver är kanske läppglans,plåster(till ev skavsår!)och...???
Tänker iaf låta min tärna el familjemedlem ha detta i sin handväska.Har ingen lust att springa omkring och hålla reda på en väska på min stora dag!Det får tärnan göra!!He he
madelyn,
TACK!
ida-maria,
snacka om att du har varit produktiv idag! grattis och kör på!!! du blir säkerligen finast i sta'n!
Jag lovar att jag kommer va en riktig knock-out ;)
min puttelilla väska är mer än bara en väska; jag får hålla i nåt (troligtvis krampaktigt!;))... dessutom har jag lite mediciner jag alltid måste ha med mig, läppstift, näsdukar, läppglans osv
jag vill ha min egna lilla väska för tärnornas är lika små o välfyllda med! :)
Ida-maria,
Vad kul att du är så nöjd med allt du ska ha på dig! viktigt viktigt!!!
Jag kommer nog inte heller ha någon väska, iaf inte som jag hunnit tänka på än? *oups, kanske man borde göra?*