• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • HanOchJag

Tack allihopa.
    Man försöker ju vara så stark som möjligt genom allt detta. Känns lite knas att det ska bli såhär så nära in på. Aldrig roligt när ens familjemedlemmar blir sjuka.Och speciellt inte så nära inpå bröllop.

PaNic TACK Fick lite tårar i ögonen nu när jag läste ditt inlägg. Man glömmer lätt av allt som man gör (och inte gör) när det blir så här. Man försöker vara stark endå

IDag blir det hem till mamsen och papsen (kramas på pappa) För att mäta hur mycket som behövs sys in på brudklänningarna. Undra om det blivit några fler cm ?!?!

• madelyn

PaNic,
    Tack!!! Vad gullig du är! Idag ska jag jaga vidare efter strumpebandshållare nån annanstans

HanOchJag,
    Ja, en eloge till dig som tar på dig ett sånt stort projekt som att sy allas kläder! Urduktigt!!!

Tjejer- 18 dagar kvar! Sockerdricka sockerdricka

• Ninno - 79

Eppika -och ni andra.
    Ja, jag hade en helt suverän dag. Nu så här några dagar senare går jag fortfarande omkring och fånler och känner mig lycklig över mina tjejer!!

• madelyn

Ninno-79,
    Visst är det härligt att man gör det! Jag gör fortfarande det när jag tänker på mina fina vänner som gjorde en helt underbar dag för mig

• Mi-is

tjejer, tjejer,
    dagarna går och jag blir mer och mer nervös över hippan. det är härligt att höra hur lyckliga och tacksamma ni känner er!
    nu börjar drömmarna handla allt mer om bröllopet, inatt var det en fruktansvärd hårfrisörska som skulle slinga mitt hår men som förstörde det helt...ahhh, 18 dagar...

• madelyn

Mi-is,
    Usch, jobbigt med bröllopsmardrömmar! Jag har tack och lov inte haft några på länge!

• Ida-maria

Helenekl: tyvär inte med det stod att man skulle besöka deras hemsida el gå till din resebyrå. Det var med Thaiairways.

• Mi-is

madelyn,
    det är inte så farligt, inga egentliga mardrömmar men eftersom jag inte känner mig stressad i vaket tillstånd kanske det märks i drömmarnas värld

• Blivande J

Nu har det verkligen börjat kännas att den stora dagen närmar sig.
    Är också lite nervös över möhippan.
    Gubben ska ha sin svensexa i helgen men de är väldigt förtegna om hur och vilken tid.
    Ringde och pratade med en vännina om firmafesten samma helg och undrar om hon ska dit.
    "Näe, jag ska ju på svensexan..."
    Jag sa att dit ska ju bara karlarna...
    "Men dom ska ju slå ihop grejer..." Mer hann hon inte innan jag hörde hennes karl hyrsha henne i bakrunden...
    Antingen var det en fint (men det lät inte så) eller så har jag en möhippa att vänta på lördag...

• madelyn

Blivande J,
    Aha.. Kul, då kanske du blir hippad i helgen då

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)