26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Rockbröllop,
Subbskaft ahaha
Men du har helt rätt- jag tycker att på ett sådant ställe som just underklädesaffärer ska man vara extra serviceminded och tänka på kundens bästa!
PaNic: det lät som en toppendag
Jag väntar fortfarande på min. Jag har mina misstankar om när, men man vet som sagt alldrig. Kan ju vara undanmanövrar också!
Ninno -79: vilken kul dag du hade. Lite svettigt med kaninddräkten i den här värmen
Känns lite surt att idag få läsa i Expressen om flygbiljetter till Bangkok med Thaiairways för 3700:- pp. Som gäller augusti och september vilket är helt perfa!Jaja..nu blir det Palma istället och Thailand i vinter.
ankimattias: håller också tummarna för att inflammationen ger med sig till den 26:e
HanOchJag: fy vad jobbigt! Skickar några styrkekramar till er båda *kram*
madelyn: jobbigt med datorn, hoppas inget försvinner. Har brännt över våra saker i början av sommaren, men kanske läge att göra det igen, så inte hela festprgorammet försvinner om det skulle hända något.
Vart ska ni åka på bröllopsresa?
Vi åker till Thailand den 28:e nov - 13:e dec...
Ida-maria; har du nån länk eller mer info om det med expressen?
Vi åker på bröllopsresa runt vår 2-års bröllopsdag, alltså runt 26 augusti 2008.
Har inte råd att åka nu (bygger nytt hus) och väntar till att barnen blir lite äldre, så vi kan vara borta längre
Madelyn, bry dig inte om otrevliga människor. De är inte värda det!!! Dessutom så vet ju vi dom sett bilder på dig att du inte har några valkar att stila med! Jättefin!!! Lycka till med undisjakten, secretboxen och med datorn!
Rockbrollop och ni andra som oxå ska posera, Ha jättekul!!!
HanOchJag, trist med alla motgångar... härligt att höra dock att du får bli transporterad med din favvobil på den stora dagen. Och jag kan nog tala för oss alla på tråden att vi inte kan sluta imponeras av alla dina projekt inför bröllopet. Tänk att sy ALLA kläder!!!
Eppika; Ja, det var en super dag!!! Jag sitter fortfarande med ett "fånleende" på läpparna. Nästan ett sådant som man har när man är nykär... Jag hoppas att du får det lika bra på din hippa!
ankimattias, jag håller oxå tummarna för att det hela ska läka snabbt!!