26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Vi beställde champagneglas till mig och m2b i förra veckan. Tyckte det kunde vara kul med egan glas att skåla med på bröllopet.
Vi kontaktade en tjej som graverade in vårt monogram på glasen och de kom i måndags. Så himla snygga!
Ska lägga in bild när jag får tid!
Glücklich: vi ska ha Bröllopsmarsch från Stora Tuna som ingångsmarsch, och Brudmarsch till Per och Anna som utgångsmarsch.
Kantorn måste provspela på orgeln förts för att se om de går att spela på den orgeln, för den har tydligen sina begränsningar....så vi får vänta ett tag till innan vi vet med säkerhet.
Hej alla tjejer!
Oj här händer det saker, jag har vart på husvagns semester med M2B. Välbehövligt innan all hysteri drar igång! :D
Oj vad liten stund de e kvar...brrrrrrrr..... sockerdricka!
Jag kan få såna nervösattacker så jag nästan går åt...va? Hihi......
Så fort jag hör vår ingångsmusik har jag tuppskinn på hela kroppen! :)
Vad har no kvar o göra...e de dax för listor tro????
Glücklich,
Vi ska nog ha Mendehlssons bröllopsmarsch in och sen All you need is love ut.
Eppika,
Vad kul! Fint med graverade champagneglas. Vi kommer förmodligen få Efva Attlings champagneglas i present att dricka skumpa ur i bröllopsbilen
Föresten är det någon som skrivit upp ett schema för bröllopsdagen? Typ vilka som ska göra vad och vilka tider etc?
Glücklich vi kommer att ha "det vackraste"som ingågnsmusik, sen youre my inspiration och utgångslåten som inte riktigt är bestämd ännu.
Schema för dagen har vi inte börjat med ännu. Sitte rnu och ska vika vigselprogrammen (tack vare underbar hjälp från bridecilla)
Måste in på stan nu oxå och leta guldband som en galning. Usch va trött man blir.. JA ja *s*
HanOchJag,
Kolla Åhlens, jag såg guldband där igår.. massa olika.
typ satinband?
HanOchJag,
Nja.. vet inte om det var satin direkt.. usch e så dålig på sånt. Såg bara att det fanns massa guldband i olika bredd.