• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Sofie81

Min tar de inte förrän den 19 lite tråkigt efter som det är sista helgen så då kommr han ju fatta att det ska komma. Men helgen innan fyller jag 25 och då ville jag inte att de skulle ta honom, lite ego kanske men det känns stort på något vis. Är själv nervös varenda dag för att någon ska komma, hatar att inte ha kontroll men gissar på att de kommer veckan innan.

• Rockbröllop

Fiii fasen...jag e sååå lurad så ni kan inte tro! Igår fick jag ett mess klockan 8, jag skulle gå till en krog här i stan ovh be om en öl kl 21.00! Ringde alla kompisar o ingen svarar...

Går dit, får in öl o sitter o väntar på att nåt ska hända..

In kommer en utav mina tärnor och gapskrattar... hon hade bara lurats för att hon skulle få med mig på en öl.

Va???? Hahahahahaha....jag gick verkligen på det så det dåna om det!!!

Detta var tydligen bara en försmak av vad som komma skall....:D:D:D:D:D

Taskigt va???? :D:D:D:D

Undra tro om det är nån av oss som i detta nu är på sin hippa....jag får nog bara vänta snällt på den riktiga hippan, börjar bli sjukt ner jag säga!!! hihi...

• Rockbröllop

SJukt nervös ska det stå :)

• Eppika

Rockbröllop: haha....din min var nog rätt festlig kan jag tänka mig

Jag har inte heller fått någon, och denna helgen är ju snart slut. Nästa helg kanske, hoppas inte att det blir sista helgen..känns som det är så himla mycket kvar att göra!!! Vi sliter oss för att gå på dop på lördagen...kan vara skönt med lite icke-bröllop-grejer

Säker någon här på listan som är på hippa just nu

• HanOchJag

Ingen hippa för mig denna helgen Toastmasterinnan som "håller" i det hela är bortrest. Kunde ju vart en bluff med det är det inte eftersom dom inte tagit mig *hehe* Men jag tippar på nästa helg. Hmm tror och hoppas att dom inte är så "elaka" att dom tar det sista helgen. JAG skulle aldrig kunna ha en rolig kväll. Se bara idag- vi åkte till orust för att ha en mys dag utan bröllop. Och allt jag gjorde idag var att sitta som på nålar och bara "tjata" om att jag ville hem och fortsätta. DÅ är man helt upptagen i det (ingen bridezilla hoppas jag) Så nu är jag äntligen hemma och håller på med det sista på killens frockcoat . Sen blir det till att skriva placeringskorten *kul kul kul*

Ha en UR mysig lördagskväll (för det är väl lördag idag) Hoppas att NÅGON blir hippad.

Krams till er alla

• Eppika

Jag ska spendera min lördagkväll med att pyssla på festprogrammen. Embossa lite och vika och klistra....barnen har lagt sig, gubben är hos en kompis, så det är lugn och ro för tillfället

• Ida-maria

Eppika: låter mysigt att va hemma o pyssla. Själv sitter man på jobbet och kommer inte hem förrän kl 23 och då är det bums i säng för att va på jobbet igen kl 8!

Så ingen möhippa för mig heller denna helg. Inte nästa heller för den delen för då ska min brudtärna på Lars Winnerbäck konsert på lördan!Lägligt...hon jobbar även den helgen.Så nu räknar jag stenhårt på att det kommer bli på en vardag v 33 el 34.

• Eppika

Åh, suck, dottern drog ut kontakten, ås jag får skriva om allt igen....

Ida-maria: var inte helt säker på att hon ska på konsert Jag tror att det var Bridecilla (rätta mig om jag har fel) vars kompisar skulle på Robbie Wiliams, men det visade sig att det blev möhippa istället för konster

• Bridecilla

eppika, ida-maria,

japp helt sant! min kusin var det!

fick se mina secret box bilder idag!
    så fina! jag blev så himla nöjd!
    fotografen är verkligen superduktig!!!

• helenekl

Glûcklich; eller hur man stavar; jag är jätteledsen för jag vill åtminstone få veta när som sagt!!!! men de håller stenhårt på det o vägrar tala om nåt för mig!!!! :I

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)