26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Hej tjejer
Secretboxen var fruktansvärt rolig att göra. Kände mig som en tönt när jag gick omkring hemma hos väninnan med undisar och hon fullt påkläd med en kamera i handen Men ååå så kul det var. Detfinitivt värt att känna sig töntig i några timmar. Sitter nu och skriver ut bilderna och ska sätta mig och pilla ihop boken. Ikväll ska jag till svägerskan och fixa med buketterna . Å herregud det är ju dags snart
Pratade även med bestman igår och det verkar som att dom tar honom snart. Jag VET datum men skriver inte det här ifall man har en snokande man *hehe* Man ska aldrig vara säker.
HanOchJag,
Vad kul med secretboxen! Hur blev bilderna då?
madelyn
Jag kör på ditt spår Hinner inte sola, så jaga rh ebstämt att klänningen blir snyggast till min mycket svagt bruna hud
Thindris,
Ja det känns liksom lika bra
Hinner ju inte jobba upp en bra solbränna ändå.. och sen när jag tittat på mkt brudbilder så tycker jag inte att det har varit så många som varit solbrända.
Mi-is
Ja men nu när jag har gått igenom allt så är det inget mer vi kan fixa nu, utan allt ska fixas typ sista veckan när vi är i värmland där vi ska gifta oss...
Herregud man kommer glömma hälften av allt som måstets göras och det värsta är att det upptäcks på den STORA dagen.. vad gör man då!?
karra,
det löser sig alltid, ni har ju folk runt omkring er som kan hjälpa till
HanOchJag,
hur blev bilderna? känner du dig nöjd? hoppas det!
Ang J svensexa så får jag inte veta något alls, VARFÖR!?? De säger att jag inte skall vara så nyfiken men det är ju min mans svensexa inte MIN så varför får jag inte veta något...
Min syster ringde härom dagen och vi kom in på möhippan och hon sa att jag inte får någon eftersom det är så svårt att få ihop folk pga sem, gravida, ammande m.m.
TÄNK OM jag inte får någon möhippa, vad besviken jag kommer bli... hon sa att vi får ta en efter bröllopet, men då kvittar det för min del.. jag hoppas hon bara sa så.. :(
Vår Meny består av:
Förrätt:
Toast m parmaskinka och exotisk frukt
Varmrätt:
Oxfilé m potatisgratäng och varma grönsaker
Efterrätt:
Tårta och kaffe
(tårtan är gjorde på chokladmousse, hallon, vaniljvisp och grädde)
Enkel meny men GOD!!!
Ida: lät jättesnygggt med lila box. Kul att bliderna blev lyckade: Lycka till ni andra som ska fotas!
Mi-is: vi ska ha följande
Ing: Bröllopsmarsch från Stora Tuna
Utg: Brudmarsch till Per & Anna
Psalmer: En vänlig grönskas 201, Se livet vill blomma
haha....hann visst inte skiva färdigt allt innan jag tryckte på knappen
Mi-is: vi ska ha följande...
Ing: Bröllopsmarsch från Stora Tuna
Utg: Brudmarsch till Per & Anna
Psalmer: En vänlig grönskas 201, Se livet vill blomma 834b, och Vi lyfter våra hjärtan 84.
Solosång: Den här stunden och Utan dina andetag