26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
madelyn min korsett och trosa som jag ska ha kommer därifrån. Hade turen för ett bra tag sedan att hitta korsetten på rea. Typ 75 kr Har aldrig använt den så nu var det ju läge
Godmorgon!
Buhuu.. jag fick min korsett igår... den va för liten!! Va? Dom sa att man skulle beställa storlek mindre än vad man brukar ha...men nu va den för liten för mig! :(
Trist... måste ut o leta som Madelyn! H&M får det bli... :D:D:D
Godmorgon tjejer!
Provade mina underkläder igår hemma framför spegeln med stayups och strumpeband och slöja, det blir jättefint!
Som sagt, ibland kan man hitta guldkorn på H&M
HanOchJag,
Shysst pris för korsetten!
Rockbröllop,
Blä vad tråkigt!!! Det är det som är så svårt med att beställa över nätet tycker jag! Jag fick faktiskt hem Sloggis HotHips (hudfärgade typ) igår på posten, hade beställt såna oxå till att ha under klänningen på bröllopet och som tur var passade de!! Jättefina faktiskt. Kan rekommenderas för er som ska ha lite tunnare kjolar
Rockbröllop: åh, vad tråkigt. får du inte byta? trist eftersom de sa att du skulle ta en storlek mindre
Men som sagt, man kan hitta guldkorn på H&M
Rockbröllop nää gud va trist Och så nära inpå oxå. Men gör som vi andra GÅ TILL H&M
Där kan du säker ligen hitta nåt som duger iallefall. Om du inte har D kupa vill säga. Då hittar du nog nada
Madelyn ja det var super bra pris Är såå nöjd.
Var på panduro igår för att köpa in mer av våran guldtråd som vi ska ha till placeringskorten. Precis innan jag går in så kände jag på mig att det skulle vara slut. Och mycket riktigt. DÄr det brukar hänga fanns ingenting. Så jag fråga tjejen i butiken när dom skulle få in mer.
Vad då mer svara hon. Vi har ALDRIG haft den sorten (satinband i guld).
Jo sa jag har köpt hur mycket som helst härifrån men nu har ni ingen.
Hon blev fruktansvärt otrevlig och det kändes som hon dumförklara mig.
HERREGUD. MAn vet väl var man köper grejorna ifrån. Uscha blir så arg.
Så nu blir det inga guld band på placeringskorten.Blir såå trött. VArför ska grejor börja krångla nu för.
hej flickor!!
shit... idag ska jag göra en secret box...
är så nervös! måste springa på toa hela tiden!!!
hanochjag var det inte din dag för det idag också?
rockbröllop,
vad lustigt... jag beställde en strl mindre och den är för stor!!
kanske har de inte riktigt koll på storlekarna...
H&M rular! helt klart!!!
fick köpt kycklingfiléer, trosor, smycken och stay ups...
By the way kolla NK, de har rea!
Hittade jättefina stay ups med rosa kant på för dryga hundralappen, de har kostat över 300 förut!!
å trosor för 129 som också varit en del dyrare!
pirrpirrpirrpirrpirrpirrr
Har du övat på att se småerotisk ut Bridecilla..?
Bridecilla,
Lycka till på secretboxen! Det kommer säkert gå jättebra!
Bridecilla ju då idag är det min dag oxå Fast jag har ju inte gjort som PaNic föreslog- Övat på att se småerotisk ut. Kommer nog mest stå och asgarva (då det är vänninan som fotar)
Fick idag veta då jag vill ut och öla med vänner att jag minsan inte få lov att boka min och bestämma nåt nu mera
Hmm låter ganska mycket som en blivande hippa va?? Jag som började bli lite smånervis och deppad över att jag minsan inte skulle få nån *hehe*
Panic,
hahaha, oooh ja.... nu har jag full koll!1
Not :)
Hanochjag,
du får berätta hur det var efteråt, så gör jag det med!
ja det låter lite misstänkt :)