26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
madelyn,
ok, då låter 300-500 rimligt för min del om jag bara vill göra en förstärkning och ev. förlänga ett par naglar vi kommer att bli så fina brudar allihopa! det skall bli jättekul att se alla bilder från dagen D
(som jag hoppas att vi alla lägger in här!!!)
Mi-is,
Ja det varierar ju verkligen med priser på olika ställen.. jag tycker 500 är lagom för nagelförlängning men vissa tar upp emot 1000 kr! Helt sjukt..
madelyn,
ja, jag har ringt runt en del för att kolla och det är verkligen varierande. där jag har bokat mig tar de min. 300 och max 500 beroende på hur många av naglarna jag behöver förlänga. så för det priset får jag en förstärkning av mina egna naglar, en snygg filning samt förlängning av de som ev. gått av. Man måste nog börja ta hand om sina naglar ordentligt nu om de skall vara fina till glittret
hej girls!
jag får inte se min blivande förrän D-dagen...
han säger att kan jag vara hemlig så kan han... men men... jag tror att han kommer att vara såååå snygg!!!
han ska ha frack på sig!
jag började för ett par veckor sedan med trind och ha kört ett tag nu.
har aldrig haft såhär långa naglar!! kanonfint!! men jag tänkte boka en tid om att i fall att... med min tur så lär jag väl bryta en sådär dagen innan...
Madelyn: Det är ju som sagt en bekant som tar fotona så vi ska ta det när vi båda känner att vi hinner...o så kanske man ska ha den förbenade korsetten...annars blir jag naken :D:D:D
Håller på o spar mina egna naglar men ska ändå göra dom innan...jag gör själv. Jobbigt men värt det....:) Många bäckar små var det ja.
bridecilla,
vad är trind och var köper man det?
Trind är ett märke som har nagelförstärkare- hjälper nageln att bli starkare helt enkelt. Borde finnas på tex Åhlens och Kicks.
För min del hjälpte Trind inte men det betyder ju inte att det inte funkar på andra
tack madelyn!
Hej hej tjejer. Har fortfarande inte läst igenom allt men hoppas att jag har ork och tid till det en dag här snart
JOOOO! Med min fot. herregud så klumpig man får lov att va då. Vi bodde ju på en camping uppe i järvsö. I ett litet 4bäddars hus och redan första kvällen så ramlar Shola (tösabiten) och skadar armen. Vi hade misstanke om att det var en eventuell bruten arm. På natten mån/tis så ska jag ut och P_I_S_S_A och ska gå ner för dom hela 3 trappstegen men ser inte ett hål i gräsmattan utanför och trampar snett på nåt vis. Blev sittande i en hög utanför medans M2b blir orolig och undrar hur det e med mig. Jag försöker nog lugna både honom och mig själv och säger att det är nog ingen fara. Ibland blir det så här men det går över. (Det enda som går genom skallen e att jag slitit loss mitt ledband i foten.... IGEN) Reser mig upp och somnar om. Dagen efter e foten blå grön och jag kan inte röra på 3 av 5 tår. *ajjaaj* Så det blev bara att åka till fabbo dokton med både mig och sholsan. Läkaren trodde att shola var det ingen fara me men jag hade nog mist EN benfraktur. Så det blev till röntgen. Usch usch usch. Kan säga att jag aldrig vart så nervös. Jag grina och hade mig för om jag fick gips så skulle jag ju ha det även den 26:e.
MEN för att göra en lång historia kortare *hehe*
Inget fel på min fot. En fruktansvärd hård stukning bara. Och nu är foten nästan normal igen. Så det blev varken gips eller rullstol som tar mig ner för altar gången. BARA jag SJÄLV
härligt att höra att du slipper rulla ner mot altaret HanOchJag