• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

Ida-maria,
    Jo självklart kan man det, jag trodde mest att du menade vecka 33 eftersom du skrev "veckan innan"

• Eppika

Åh, vad ni alla är pyssliga! Risboxar och allt... Har inte gjort något bröllopsrelaterat alls i helgen, men börjar känna lite pirr nu. Det är ju så kort tid kvar!!!! Sockerdricka eller var det champagne nu?!

En fråga till er som är träningskunniga: jag och m2b har varit ute och joggat 3-4 ggr i veckan sedan maj. Man tycker att midjemåttet borde minskat, men nej det har ÖKAT på mig!!!! Hur 17 kommer det sig!??? Vågar inte ens prova kjolen...kanske läge att göra det...så ev justeringar hinns med...

• Eppika

Min syster frågade om hon kunde få en kopia på gästlistan idag...jag undrar vad hon ska ha den till

• Ida-maria

Madelyn: Jaha...jag tänker "under veckan innan bröllope" !Då bröllopet är på helgen.hmmm...Kan nog låta som vecka 33 i andra öron än mina kan jag tänka mig!

• Ida-maria

Eppika: Då är det en massa muskler du har fått på köpet!En massa härliga magmuskler!

• Eppika

Ida-Maria: nja...jag vet inte. Känns lite väl dallrigt för att vara muskler
    Nu blir det inget godis fram till bröllopet...får se om det ger effekt!

• Thindris

Eppika
    Du kanske är gravid?

• Eppika

Thindris: Jag tog ett test men jag är inte gravid. Tur i oturen, för det känns som väldigt dålig tajming att bli gravid nu.

• madelyn

Jag har hittat underkläder!! Äntligen!
    Fina från H&M faktiskt.. kändes bättre än att slänga ut ca 3000 kr på BH och trosor (gick in på Ajas i Sturegallerian och provade ett par snygga trosor med tillhörande BH- som tydligen "bara" kostade ca 1500 kr styck!!!! ) och det jag hittade är ändå lika snyggt, om inte nästan snyggare..

• Eppika

madelyn: ja, ibland hittar man även guldkorn på H&M

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)