• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • ankimattias

HEJ HEJ.. JAG ÄR OXÅ EN 26 AGUSTARE.. HAHA här går allt framåt... orkar inte ens vara ervös längre...men det kommer väl längre fram men e så trött och besviken på flera utav mina närmaste kompisar som INTE kan komma på vårt bröllop... inga har skäl nog heller... en firar ett år den helögen men måste fira det på lördagen när vi gifter oss.. vad e inte finare än att se två inbgå i äktenskap.... och kanske kan fira dagen innan eller efter ....denna vän har jag alltså känt sen jag var 3 år e nu 25....jag blir så ledsen och besviken.... var bara tvungen att skriva av mig

• Thindris

ankimattias
    Välkommen hit Tyvärr har jag också fått erfara det du har... Att nära vänner tackar nej utan rimliga förklaringar. Man blir så ledsen och besviken att det är svårt att sätta ord på det.
    Men ju närmre bröllopet kommer, desto mindre energi och tankar orkar jag lägga på detta. Jag tror att de kanske inte riktigt förstår hur pass stort det är att gifta sig, de kanske inte förstår förrän de själva är där en dag. Samtidigt tänker jag som så, ingen är rik nog att förlora en vän. Så jag försöker förstå och acceptera, för min egen skull.

Har ni många gäster för övrigt?

• Buzzlan

tral la la....dansar in och gör den traditionella soldansen, varje lördag!!
    . I dag verkar det som det behövs för här hos mig har det stått som spön i backen större delen av em. Inga sådana fasoner den 26:e!!!

Alla brudar: Lycka till med allt som är kvar att göras!!

• Blivande J

Jag antar att jag ska skriva var jag ska gifta mig? Eller...Jag är lite ny med det här med forum

Det är då i Lövångerkyrka, Lövånger(Västerbotten)

• Blivande J

Jag har faktiskt anlitat en bröllopsfixare. Har haft så mycket annat på G i vinter så det kändes bäst. Har jobbat 80%, pluggat på distans och så har jag en liten 2 åring som tar all min övriga tid...

Har någon annan här en bröllopsfixare (bortsett från er själva )?
    Här i norrland finns det inte så många, men hon är inte specellt dyr heller.

Ska fara och prova frisyren på ons, spännande! Kommer att bli en lite grekisk variant med lockar (har självfall) och band i håret. Alltså ingen slöja...

• ankimattias

Thindris
    vi har bjudit samanlagt 72 gäster dock e sista osa på måndag och 15 ej hört av sig ännu .. men men.. det blir nog bra de som är mina vänner dete ju dem som vill fira min dag med oss.... kramar

• Bridecilla

Hej å välkomna alla nya!!

nikan väl skriva in er på listan?

Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Linda23, Lane-Ryrs kyrka, Villa Lindesnäs. Uddevalla
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna kyrka, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg
    Öjafru-06, Öja kyrka, Gotland
    Trull, Maria Magdalena Kyrka, Stokholm
    TiinaH, Kungshatt, Stockholm
    20060826, Säve Kyrka, Göteborg
    Eppika, Bärbo kyrka, Nyköping
    Helenakl, Östra Eneby Kyrkan, Norrköping
    Buzzlan, Uppsala
    Nilwa, Gustav Adolfs Kyrka, Habo-Jönköping
    Sofie81, Kolmårdskyrka, Kolmården
    JennieP, Sorunda Kyrka, Sorunda (Nynäshamn/Stockholm)
    brudivinter,haparanda
    Ida-maria, källaren stralsund gamla stan sthlm
    Bobofina, Lindesberg
    Mi-is, Österlen, Tosterup Kyrka
    gill, Sollentuna, Stockholm
    Rockbröllop, Frösthult Kyrka Fjärdhundra, Enköping
    Ms O, Stockholm
    Ninno-79. Hammarlands kyrka, Åland
    Alexxx77. Hemma på ängen, Mariestad
    Söderbrutta, Allhelgonakyrkan, Stockholm
    semlann, birgittas kapell, Göteborg
    bulldog, Hällberga, Tyresö
    Brud i träning, Vitaby kyrka
    brud2006. Kalmar Slottskyrka, Kalmar

• Elvisa

PaNic och Thindris

Tack för era peppande ord!
    Jo, det kommer nog att bli fint. Och ja det är klart att jag ska lite på hon som syr. Hon är ju jätteduktig!

27 dagar kvar!!!

Kram

• brud2006

Hej på er tjejer..
    Här går planeringen framåt... Men ett STORT avbrejk hände i lördags..ag fick ryggskott!!! Så nu går jag som en gammal tant på 80 år ungefär.... blääää
    Men jag ska nog vara ok till bröllopet, känner mig redan bättre, fast jag är ganska stel..

I fredags var jag o sambon o hämtade ut våra ringar =) och igår var jag o fixade underkläder o stay-ups, så nu har vi kunnat kryssa av några saker från listan..=)

Ha det gott allihopa

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)