26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
god morgon på er!
väntar med spänning om att höra HanOchJag berätta vad som hänt och hoppas naturligtvis att allt är bra!
shit, det börjar närma sig nu tjejer, för varje dag som går nu, växer sig bubblorna allt större i maggropen... usch, jag är frustrerad idag. jag har ingen övervikt att banta bort utan håller normalvikt (vad det nu är ) men har varit väldigt effektiv på träningsfronten i vår och joggat varannan dag och styrketränat lite också. ÄNDÅ känner jag mig inte riktigt nöjd, vill "få bort" ett par cm runt lår/höfter och strama upp kring överarmarna...usch, nu låter jag som en riktigt bortskämd kärring men jag känner mig riktigt frustrerad...
nåja, vi skall inte ägna mer tid åt frustration utan tänka positivt
jag har inte hunnit lägga ut bilder på trycksaker ännu men det kommer förhoppningsvis ikväll!
har förövrigt inte hunnit med att göra så mycket på min måstelista men veckan är ju inte över än.
Kanske, bara kanske, blir någon eller några av oss hippade i helgen (fast jag tror inte det blir jag ) spännande!!!
Rockbröllop,
Ja du, har inte hittat nåt än.. hann inte kolla så mkt på underkläder igår. Du då? När ska du få korsetten då?
Tjejer,
29 dagar kvar!!! Nu känns det nästan lite läskigt tycker jag. Över 30 dagar, då var det iaf minst en månad kvar...
Rockbröllop
Precis den känslan fick jag när min m2b provade sina kläder också. Fick verkligen bita mig i läppen!! Såååå stilig!!!!!!! Han ska ha en svart frockcoat, brockadmönstrad, svarta byxor och skor, offwhitefärgad kostymskjorta och väst med plastrong som är cremefärgad, lite åt guld. Sååå snygg alttså
Thindris & rockbröllop,
jag har inte sett min m2b i sina kläder men förstår att det måste vara lite av ett magiskt ögonblick! det får en att inse att det är på riktigt och att det är snart...
Jag har inte heller sett min m2b i sina kläder- men jag är övertygad om att han kommer vara finast i världen!
Älskar bara att han har kostym på sig så jaquette kommer nog bli hur fint som helst
Jag tror iaf att det är jaquette han ska ha...
Madelyn: Näej..inte fått än...har betalat o allt...känns lite surt faktiskt!! Men, jag får kolla med posten, den fick väl inte plats i brevlådan kanske... Ska ju ta sectret box bilder oxå ju...
Mi-Is: Precis så var det... såg hur han skulle stå där i kyrkan o lysa... hjärtat blev så varmt! O så inser man att de e på riktigt!
Rockbröllop,
När ska du ta secretboxen då?
nu har jag bokat tid för naglarna har tack och lov starka och rel. långa naglar naturligt men har bokat tid för förstärkning och ev. förlängning om någon bryts precis innan...ska någon av er andra fixa till naglarna? hur mycket får ni betala?
Mi-is,
Japp jag ska fixa naglarna, gör det dagen innan. Betalar ca 500 för nagelförlängning tror jag.