26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Fick hem mina kort till min secret-box i fredags! Sååå fina! Och idag var jag på Bookbinders Design på NK och köpte själva lådan jag ska till boxen. Först tänkte jag köpa en svart(manligt) men insåg att det skulle bli så mörkt och dystert med tanke på att korten är svartvita. Så nu blev en mörklila. Har till det köpt svarta pappersark som jag klistrar korten på och sen ska jag skriva på locket på boxen "Underbara Ida" med lila glitterpenna. Ska nog bli fint det här!
Hur ska ni andra göra med er secret-box?
Ida-maria,
Det låter ju jättefint! Jag gillar det där "Underbara Ida"
Madelyn: det är fotografen som kallar sina kunder för detta. Underbara x. Står bla på skivan jag fick med mig!
Håller förövrigt på att skriva ut en massa snygga håruppsättningar från nätet. Är lite dåligt med bilder på bruduppsättningar bara, tycker jag. Ska till konsultation om en vecka så då måste jag ha med mig en massa bilder.
Vet ni... det är 25 dagar kvar nu!!!
H J Ä L P ! ! ! Har ni tjejer läget under kontroll? Vad har ni kvar att göra nu?
Vi har kvar att göra:
* besöka festlokalen för att beställa vin och sprit- ska dit den 8:e för detta.
* jag ska till hårsalongen på konsultation den 9:e
* slutprovning av klänning den 9:e
* skriva bordsplacering
* jag måste köpa örhängen och ev stay-ups. Måste man ha strumpr i sommarvärmen?
* köpa engångskameror. Var kan man köpa dessa billigt?
Allt underklädesprat gör mig lite nyfiken på om ni kan rekommendera någon butik som har snygga nattlinnen? Har köpt bh, trost, stay-ups och stay-uphållare (heter det så?) samt strumpeband... Snyggt, sexigt och bekvämt att ha på sig på bröllopsdagen. Men så kommer vi till bröllopsnatten... Tänkte det kunde vara kul med något snyggt nattlinne, men jag hittar inget. Det är bara snoopy och annat fjantigt... tom på HM Någon som har några förslag? Dock inte NK, bor inte i Stockholm
Ja vad härligt- det är bara 25 dagar kvar!!! Jag längtar!
Tack alla för er sympati angående min för lilla korsett!!! BLÄÄÄ... va det va trist! Tur den inte va så dyr.
Men nu är jag supersugen efter allas lyckade inhandlingar på H&M o inköpa allt, billigare oxå.... KANON!!!
Idag har jag provuppsättning, känner mig lite nervös inför om den kommer bli som jag tänkt mig, fick som tur va hem alla mina småblommor jag ska ha i håret igår. Hihi... spännande!!
Ere nån mer än jag som börjar känna sig sjukt stressad???
Puss o kram på er allihop!
24 dagar 7 timmar 36 minuter och 5 sekunder kvar till den 26/8 kl 15:00