• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Eppika

Karra: hon skojar nog bara....ett bra sätt att undvika ytterligare utfrågning om möhippan kanske?

• Eppika

HanOchJag: kul att du också var nöjd med bilderna!

Karra: menyn lät supersmasikg. Vi ska ha parmaskina och melonsallad till förrätt, fläskfilémedaljonger med tryffelsås till varmrätt, samt hallon- och chokladmoussetårta. Ingen efterrätt för vår del.

• Ida-maria

Åh, nu har jag precis bokat in nagelförlängning till den stora dagen. Hade först tänkt att inte fixa naglarna, utan ha dom korta men med lack såklart, men nu när jag gick förbi salongen som ligger granne med mig så kunde jag inte låta bli! Har bokat in mig den 25:e för att göra "bröllopsnaglar set"!Då får man förlängning och dekorationer.Så fint!

Det blir en busy dag den 25:e inser jag nu. Naglar kl 10, plocka+färga ögonbrynen på NK kl 13,45 och sen hämta klänningen kl 15. Puh!Man kommer va helt slut.

• HanOchJag

Jo då bilderna blev helt underbara Kunde inte blivit bättre. Tror mycket att det var tack vare vännen min. Jag tycker inte om att fotas i vanliga fall. (undrar hur det ska gå på bröllopsdagen) Men nu gickdet uderbart.

Sitter och pillar med det. M2b är fruktansvärt nervös och försöker väl tjuvkika så gott det går. Hoppas han inte snokar rejält bara.

• Mi-is

Ida-maria,
    ett litet råd ang. ögonbrynsfärg: tänk på att det blir väldigt skarp färg den första veckan efter färgning, kanske borde du prata med de som skall göra dem och ev. boka tidigare...ring och hör med dem i alla fall så är du förberedd!
    karra,
    det lät som en jättegod meny! här är vår:
    förrätt: Skånska tapas:
    Dillrostad svartrot med stenbitsrom
    Laxtartar med rågbrödskrutonger
    Kräftsallad med anismarinerad kronärtsskocka
    Spickeskinksrulle fylld med örtig ost
    huvudrätt: Lammracks med rödbetsbakelse rostad vitlökssås och
    varm sallad på eftersommarens primörer
    efterrätt: Blåbärsbavaroise med chokladrippel och färska hallon i
    vanilj
    märks det att jag klippte och klistrade

• Mi-is

god morgon tjejer!
    ahhhhhhhhhhhhhh, imorgon är det bara 3 (TRE!!!) veckor kvar.

• madelyn

Mi-is,
    Jaaa, vad härligt!!! Jag längtar tills det är dax! Igårkväll låg jag och tänkte på en massa angående bordsplacering och dukning etc.. undrar om Skepparholmen kommer se mig som värsta bridezillan om jag ringer och vill bestämma hur dukningen ska se ut?

• Mi-is

madelyn,
    det måste de väl förstå! de är troligen vana vid att man har önskemål i samband med bröllop. kör på bara

• madelyn

Mi-is,
    Har mailat och frågat..

• Eppika

I morse blev min gubbe ivägdragen på svensexa. Han skulle på kundbesök tillsammans med chefen men, ack vad han bedrog sig Det blev en ledig dag med polarna istället

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)