26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
helenekl: tråkigt att du inte ens får veta när. Men mig kollade de att datumet passade. Det är ju itne säkert att kompisarna vet allt som man planerat in. Tycker definitivt att du ska få vet NÄR den är. Tror dom att du ska skvallra eller vad?
Bridecilla: vad kul att du blev nöjd med bilderna. Börjar bli sugen på att göra en jag med. Men det får bli till nästa bröllopsdag
Eppika; näe de tvärvägrar!!!! *arg!*
den enda anledningen jag eg kan tänka mig då är att de ska kidnappa mig samma dag...annars förstår jag verkligen inte vitsen med att de inte vill säga det
Någon mer än jag som dansat soldansen? Är också nervös för hippan nu faktiskt. Tyvärr bor jag så långt bort från mina vänner, så jag räknar inte med någon "stor" hippa. Tror det blir mina två absolut bästa vänner. Hoppas i alla fall att det blir de, och så en heldag med en massa roliga och kanske avslappnade (typ spa) händelser
I början tänkte jag att det är helt lungt om det inte blir någon hippa, jag förstår med tanke på att jag bor 90 mil bort. Men nu känner jag att jag skulle bli besviken om det inte blev något...
För mig finns bara en helg kvar, det är nästa helg. Sen åker vi ner till Linköping... Och då är det typ fullt upp med bröllopspyssel och helt ärligt så tror jag inte riktigt att jag skulle kunna slappna av och ha roligt med huvudet fullt av pyssel... Fast det känns lite så redan nu... Nåja, ville bara skriva av mig lite
Vet att min m2b kommer få sin svensexa nästa helg... Vore väl typiskt om alla dyker upp samma helg
Jag var en av de som blev hippad igår!!! En alldeles underbar dag, jag had hur kul som helst!
PaNic: så där kan man väl inte skriva!!!! berätta alllllttttt!!! :D:D:D
Fniss...förlåt! ;)
Jag hade faktiskt en känsla av att det skulle bli igår då alla mina väninnor under fredagen var väldigt måna över att berätta för mig hur upptagna de skulle vara under lördagen...Men ändå blev jag något chockerad då de bara rusar in med musik på högsta volym och visselpipor klockan sju på morgonen.
Morgonen började med en go champagnefrukost och kläder till mig som de hade med sig. Rätt snygga faktiskt (lite marint tema då vi ganska nyligen blivit med båt). Sedan fick jag ögonbindel och detta var det absolut jobbigaste momentet under dagen; varje gång ögonbindeln kom fram. När den väl kom av visade det sig att vi var på Gökboet, ett ställe här i GBG där man kan göra lite olika aktiviteter. Vi gjorde en femkamp där vi bla red en mekanisk tjur och brottades i enorma sumobrottardräkter...(gå in på www.gokboet.se och klicka fram er på femkamp och sumobrottning för att se dräkterna.
Så småningom blev det lunch i Slottskogen (en stor, härlig park här i GBG) innan det var dax för SKIVINSPELNING! Shit vad nervös jag var!!!! Jag fick i alla fall spela in "I was made for loving you" med KISS. Här bör nog tilläggas att jag sjunger hellre än bra... ;) men det var kul att få vara rockstjärna en stund.
Sedan var det dax för middag hemma hos "värdinnan". Supergoa tapas...mums! och massa mer vin förstås. Fick på mig lite finkläder och ny makeup och så bar det iväg ut på stan... En toppendag! Vilka underbara vänner jag har!:) Jag var tidigare lite osäker på om det skulle bli någon möhippa överhuvudtaget då jag inte ska ha någon tärna på mitt bröllop (jag ska oxå ha en marskalk) men nu vet vi ju hur det blev... Vilka är det kvar nu som väntar?
Jag väntar på möhippa
Känns som jag vet när det blir(som jag skrivit tidigare) men är endå ganska osäker. enda tanken som går genom skallen är ju att man måste ha barnvakt utifall att dom tar mig och M2b på SAMMA gång
PaNic glömmer ju att skriva hälften
Låter som en underbar dag du fick. JAG vill oxå på skivinspelning. Det är nog det enda som känns som det lockar *hehe* Men jag är som du. Sjunger helre än bra
Skulle va kul å ha som minne. Är inte riktigt den sporliga typen.hade ju vart skönt med massage och annat mys (om det inte bara var så att jag blir såå sjuk av det.) Vill ju inte ligga i sängen den 26:e
panic,
låter underbart!!!!!
helenekl,
du måste nog släppa det!!
tänk om du pajjar en surprise till dig eller så?
det låter som vi blir allt färre som väntar hihi...jag väntar också...ah, börjar bli lite nervig nu, men det blir nog bra om jag känner mina vänner rätt!
tjejer, måste fråga er en sak. när det gäller placeringskorten, skriver ni ut både för och efternamn eller bara förnamn? jag tycker absolut att det räcker med förnamn och om det finns flera med begynnelsebokstaven i efternamnet, men här är jag oenig med blivande svärmor...hur skall ni göra???