26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Godmorgon tjejer!
Har inte hunnit läsa igenom alla era inlägg sen sist- vår dator krashade i helgen Inte bra...
Ninno-79, vad kul med möhippan!!
Hörrni, nu är det bara 19 dagar kvar!!!
madelyn usch inte bra med krashad dator. Inget viktigt som låg där på och försvann hoppas jag.
Våran dator har oxå börjat krångla (som den gör ibland innan den dör helt) Men M2b var väldans snabb den här gången och brände över ALLT som vi måste ha till skivor så nu får den gärna krasha om den vill *hehe*
(fast det vill inte jag)
HanOchJag,
Jo tyvärr ligger programmet för vår hemsida där och jag har alla mappar till hemsidan där oxå
Men vi får väl hoppas att de kan fixa datorn snabbt
Bra tänkt att bränna över allt viktigt!
ajdå. fan det är inte kul när sådant händer. Känns som det händer en hel del skit nu innan bröllopet. INte alls roligt. Vi har haft det riktigt jä_v_ligt nu dom sista 2 veckorna.
Hallåååå tjejer!
Hoppas allt är bra med er!
Ja, precis 19 dagar kvar - helt sanslöst.
madelyn,
Oj, det där med datorn låter ju inte alls bra, det är att hålla tummarna så det ordnar sig snart!
ninno - 79,
Vilken möhippa! Jag tycker det var superkul att de kidnappade dig på sjukhuset, vilken grej
Själv har jag inte blivit hippad, än..men misstänker när
HanOchJag,
Usch! Har ni bråkat mkt eller är det annan skit runt omkring er?
Jag tycker att min m2b verkar lite "sval" mot mig just nu- kanske är det bara bröllopsnerver? Eller så är det kanske bara att jag föreställde mig att man skulle få en liten nytändning såhär innan bröllopet?
hade min möhippa i lördags var en lugn dag kan man säga med alldeles för varmt och lite uppdrag alla var nog helt slut.. och jag hamnade på akuten dagen efter för jag har fått inflammation på hornhinnan och hoppas bara att det går över tills dagen D....
ankimattias,
Det var ju inte kul med inflammationen!
nej hoppas bara att det går över till den 26 kan knappt se och har massa att göra dessa veckor
ankimattias,
Usch stackars dig!