26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
blivande J,
då är det bara att förbereda sig...
kanske var det en fint ändå
Ja, man vet ju inte...men spännande är det...
Jag hade en "liten" möhippa i våras. En av mina kompisar som bor en bra bit härifrån kom och hälsade på över en helg... Jag hade inte en tanke på nån möhippa, även om det var sista gången vi kunde träffas innan brölloppet.
Vi hade tänkt att gå ut på krogen på kvällen och vi skulle prova ut vad vi skulle ha på oss. Klockan var inte mer än fem, men hon ville att jag skulle skynda mig lite...Och när jag var klar band hon plötsligt för mina ögon och drog iväg med mig till stan, tillsammans med ett par gemensamma tjejkommpisar.
Det blev middag på en grekisk restaurang och därefter spa med vin och ostbricka
Jag väntar mig dock en till eftersom inte ens hälfen av mina tjejkompisar var tillfrågade till den första...
blivande J,
det är ju inte illa med två hippor! då har du ju fått lite övning!
är det någon annan än jag som börjar bli lite småtrött på allt planerande? jag känner att humöret är lite upp och ner och tålamodet är väl knappast bättre...jag känner mig inte så stressad eller nervös men kroppen säger annat...
åker ner till familjen i halmstad i mitten av nästa vecka, det skall bli jätteskönt att få vara där och "koppla av" den sista veckan...
tjejer, hur ser de kommande veckorna ut för er?
Mi-is
Jag känner precis som du!!! På sätt och vis ska det bli skönt när allt det här är över... Min m2b kallade mig bridezilla igår... då är det illa. Men vi blev nu precis klara med utkastet till vårt festprogram och det känns som en sten lättade från mitt hjärta!!! Hämtade ringarna idag också... Det blir lite mindre för varje dag att göra...
Vi måste vara klara med allt till nu på måndag. Vi åker nämligen ner till Linköping då och har inte längre tillgång till dator osv då... Så vi känner oss pressade! Blir svensexa till helgen och kanske kanske en möhippa (?), så det känns som vi har riktigt ont om tid...
Njuter av att längta, pyssla, fundera och glädjas åt vårt kommande bröllop... samtidigt som vi båda känner ett visst lung vid tanken på att vi snart återgår till vardagen... då har vi vår bröllopsresa att längta till
Blivande J: haha, ja antingen försa hon sig elelr också var det med flit....du får väl se hur det blir till helegen
Mi-is: Jag är inte heller på topp varje dag. Gör det mesta själv och börjar tycka att det är lite tråkigt nu när det närmar sig. Han borde visa lite mer intresse att hjälpa till tycker jag
Idag har jag lämnat in ringarna och beställt blommor. På lördag har vi provsmakning av maten (ja, jag hoppas att jag kan följa med). Ska hämta gubbens kläder i nästa vecka, ev ta ut min kjol lite. Imorgon ska jag pyssla färdigt med omslagen till festprogrammen. kommer inte kunna trycka ut dom förän sista veckan. likaså vigselprogrammet. Har inte träffat prästen än!
Sen börjar jag jobba på måndag, efter mammaledigheten....
Godmorgon tjejer. Jo då visst börjar man tröttna lite. Känns som man gjort så mycket och legat i bra hela tiden. Till och med vart lite snabb (vilket vi är glada för nu) Men endå känns det som att allt bara hopar sig.
Ska väl ta tag i saker idag. Bäst att sätta igång när man känner att man har energin (så här kl 7:00 på morran)
HanOchJag
Visst är det underligt det där... Vi har varit ute i god tid hela tiden... Ändå så hopar det sig nu... Längtar efter att få ha en avkopplande lördag utan en massa måsten
Thindris typ
sitter nu med det sista från våran sida på festprogrammet. Sen är resten upp till toastmastrarna. Lite svårt med kommunikationen där eftersom den ena sitter här i Gbg och den andra på Jersey, Hmm. Hoppas dom kan lösa det på bästa sätt.
god morgon på er!
det är härligt att man får sådan respons och framför allt att man inte är ensam om sina känslor
idag känns allting väldigt motigt, trots att jag satt och pysslade med majoriteten av de fina placeringslapparna igår. min kära mamma har inte varit med och planerat så mycket, mycket eftersom det är mina svärföräldrar som betalar för det hela och gärna styr och ställer. men lilla mamma hade ett önskemål, att det skulle dekoreras med murgröna och små söta skålar med en ros i respektive skål (värmeljushållare), jättefint skulle det bli. men ack då, härom dagen blev hon totalt överkörd när det hade planerats någonting helt annat, helt utan att fråga varken mig eller mamma. jag börjar tröttna på det här, det känns lite som om det inte helt och hållet är vårt bröllop utan deras stora fest...
förlåt tjejer för mina klagomål, var bara tvungen att få ut lite...
Mi-is jag förstår dig. Du är så välkommen så att spilla ut ilskan för oss (eller mig iallefall ) Sådana dagar har nog vi allihopa haft eller får. Men varför säger du inte till svärföräldrarna att din mamma har ett enda litet önskemål och att du/ni vill genomföra det? det är ju trots allt eran dag (även om dom lägger till lite/mycket pengar)