• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Glücklich

Nu har kyrkan ringt och frågat vilka sånger vi ska ha som in- och utmarscher och plötsligt blev vi helt rådvilla och visste varken ut eller in. Jag är ganska traditionell (tråkig skulle min vänner säga...) och vill ha "de vanliga" sångerna. Men plötsligt visste jag inte vilka det var när jag skulle skriva ner det på lappen till sambon som ska ringa kyrkan.
    Vilka ska ni ha?

• Bridecilla

Gomorron go vänner!

idag är det 16 dagar kvar...
    snacka om sockerdricka!! eller kom vi överens om att det var champagnebubblor???

mi-is
    jag har köpt ett vitt snö-halsband med sötvattenspärlor och ett tre radigt snö-armband också vitt fast med lite större sötvattenspärlor.
    hon ska ha en ljust olivgrönklänning så det kan bli snyggt att ha på sig på bröllopet...
    till bestman och toastmaster köper vi manschettknappar...

är lite nervös idag!
    ska hämta klänningen och sist jag var där så sa jag till henne att tajta till klänningen i midjan rejält för jag var inne i ett stim med att gå ner i vikt då så jag ville inte att den skulle bli pösig... ända problemet är att förra veckan var vi i tyskland å då gick jag upp 1.2 kg... tänk om den är alldeles för tajt... jaja det blir vatten å gurka i 16 dagar nu :)

• ankimattias

*studsar in här igen*

ojoj vi har panik nu vår fotograf avbokade igår.. vad gör man nu?? hur lätt e det att få tag i en fotograf på så kort varsel???!!!
    jag börjar känna att det går utför nu.. provade klänningen i måndags och lämnade in den för att sys in och läggas upp.. men när jag stod där så kände jag mig inbte fin alls...gah.... men men idag skall jag tillbaka till ögonläkaren och kolla ögat igen som jag nu ser på*hurra*
    imorogn e d et dags att hämta ringarna.... oj oj spännande eftersom att de e egendesignade..

• HanOchJag

Godmorgon tjejer.
    ankimattias Oj oj oj. Men hur kan man gö så då? Har ni någon back up fotograf? Hoppas verkligen att det löser sig för er. Själv börjar jag bli nervös över våran fotograf. Har haft en gnagande känsla om att nåt är fel med hon som ska fota, Och har bett M2b ringa. Han mejla och ringde men har ej fått svar. Hoppas verkligen inte att det blir nåt problem. Som budgeten är nu så har vi INTE råd att gå och hyra en fotograf. Inte med dom priserna som e. *tyvärr*

• ankimattias

HanOchJag
    nej vi har ingen fotograf och det värsta av allt e att han som skulle fota e min bästa väns bror... så hon e knäckt och familje bråken där e ganska stora nu.... för att hasn gjort detta....och han har dessutom egen firma så ja man funderar på att varna folk om honom...
    hoppas att ni får tag på er fotograf...

• Bridecilla

ankimattias
    ojdå... men ska du göra ngt åt det?
    med klänningen eller tror du att du bara var lite prebröllopsnerver och att du eg. är jättefin!

skönt med ögat!
    Jäkla otur!
    En kompis till mig som gifte sig förra året fick 6 dagar innan bröllopet en metallflis som rostade... men på fredagen la sig den sista svullnaden och på lördag morgon såg allt ut som vanligt igen!!

• brud2006

God morgon på er tjejer..
    Var ett tag sen ag var här inne, men vi har verkligen haft fullt upp...
    Har blivit hippad också. Förra helgen kom dem och kidnappade mig och jag fick en halvdag i frisörstolen,och sedan åkte vi hem till min syster och åt ostkex och drack ännu mera vin...Därefter bar det av till en jättemysig restaurang där vi åt kanongod mat och pratade och skrattade och var allmänt onyktra.. =)
    Sedan satte vi oss på en uteservering och pratade långt in på natten.. Egentligen var det meningen att vi skulle ut och dansa sen efter det, men ingen av oss orkade det, så vi åkte hem. det var kanonskönt att få krypa ner i sin säng. Man är ju ingen partyprinsessa längre .

Men man somnade med ett leende på läpparna och så lycklig över vilka härliga vänner o syster man har.. =)

• madelyn

Bridecilla,
    Jag har oxå ett treradigt pärlarmband från SNÖ! Och pärlörhängen med vanliga enkla runda pärlor i varsitt hänge- superfina och enkla
    Och mina tärnor ska ha olivgröna klänningar oxå

16 dagar kvar- det är definitivt champagnebubblor

ankimattias,
    Men det är väl fotografens uppgift att boka in en ny åt er eftersom han drog sig ur? Eller?

brud2006,
    Grattis, det låter som en härlig möhippa!

• Eppika

brud2006: ja, det lät som en härlig möhippa. Bara slappa och ta det lugnt med sina tjejkompisar

• Glücklich

Ingen som vill svara mig? Vad ska ni andra ha för sånger i kyrkan som ut- och ingångslåtar?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)