26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Hej alla EN MÅNAD KVAR IDAG
Jag vet att ni nämnt det, kanske tjatar lite, men visst är det härligt??? Snart är det vår tur!!!
Imorgon ska jag lämna in klänningen. Hoppas den blir bra! Ska sy in lite bara, annars är den redan perfekt
Provade vigselringen igår. Gud vad den glittrade fint. Jättenöjd!!!
Igår bokade vi bröllopsresa också. Verkade hopplöst att få tag i en resa över jul och nyår. Men vi hade sådan tur alltså, fick tag i ett fint hotell i Natal/Ponta Negra i Brasilien. Vi blir borta 2 veckor, åker den 21/12 och kommer hem 4/1 Lääängtar!!! Så efter bröllopet får vi fortsätta att längta och se framåt, då har vi vår underbara bröllopsresa kvar. Dessutom slipper vi undan allt julstök, vilket kan vara skönt för ett år
Så i den mörkaste vintern tar vi våra dunjacker och flyger till värmen
Vi har aldrig haft råd att åka någonstans tillsamma jag och min m2b, så det känns extra roligt. Det blir en bröllopsresa som kombinerar lugnet, solen, värmen, upptäckarbehovet och så blir det nog lite dansa och festa på det
Vi hade tänkt oss en bröllopsresa i totalt lugn, typ ensamma på en ö i Malaysia... Men min m2b blir snabbt rastlös så det blir nog bra att kombinera slappandet med lite fart och fläkt, som tex jeepsafari på sanddynerna
Någon som varit i Brasilien? Här på jobbet säger de som varit att det är toppen. Dessutom ska mat osv vara väldigt billigt... Pirrar i hela kroppen av längtan till resan!! Men först ska vi ha en underbar bröllopsdag
Grattis Thindris,
vad roligt för er att komma iväg till härliga Brasilien. Har själv aldrig varit där men har funderat flera gånger på att sticka dit (men så har vi i sista minuten ändrat oss till något annat). Det skall vara alldeles fantastiskt och det finns en del bra möjligheter till dykning och snorkling om ni är intresserade av det (det skall ligga någon liten ö strax utanför natal där vattnet är extra klart!)
1 månad sockerdricka, champagnebubbel...
Tindris: Åååhå det låter helt fantastiskt, jag va utomlands över julen för nåt år sen, det var jätteskönt! Sen var vi utomlands över midsommar förra året...hmm det va inte lika kul :( Men, utlandet är ju alltid utlandet! SKÖNT!
Brasilien...häftigt, jag kommer nog aldrig så långt, jag e sjukt flygrädd så jag pallar nånstans 4 timmar... sen går det inte mer! Det e ungefär tiden man orkar känna sig lite berusad, VIIIN... hihi, blev helt nojjig när jag fick barn! Inte alls kul...
Ja nu har sockerdrickat blivit champagnebubbel!!!
Bridecilla,
Hade ni 26 augusti som osa??
ett litet tips! det finns en lite underhållande bok som heter "I värsta fall, en överlevnadshandbok för bröllop", som innehåller en del roligheter man kan ha med i sitt festprogram!
Jag hittade igår på Ordning & Reda en fin gästbok i beige med silverkant på sidorna (alltså silvret syns mest om man har boken ihopslagen, förstår ni hur jag menar? )
Tänkte om man kunde kanske embossa vår fina stämpel på framsidan?
Här är böckerna- fast i andra färger (tyvärr ser man inte silvret på boksidorna)
www.ordning-reda.com/ordning_new/imagebank/products/visa_full_image.asp
madelyn,
tack för tipset! det finns liknande böcker på lagerhaus och välsorterade bokhandlar, utan text på framsidan, om man vill jämföra priser! hade du någon länk till bilder på era inbjudningskort? vill kika på ert monogram
Mi-is,
Jag har bilder, försökte lägga in dom på min blogg men det funkade inte just nu
Försöker lite senare idag..
Jag tänkte oxå gå in och kolla på Lagerhaus för att se prisskillnad etc
jag får äntligen tillbaka min dig.kamera från våra vänner i oslo idag, så jag skall ta lite bilder på inbjudningskort och festprogram och lägga ut nu i veckan!