• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Rockbröllop

Gomorron! Åh... igår ringde mamma efter att ha haft en massa problems med att sy på klänningen. Åkte ut med en oro i magen att nu ser den hemsk ut... mamma o jag kan vara väldigt oense om saker :D

Väl ute så var den inte alls som jag hade tänkt mig!! :( Blev så lessen, o så kan man inte visa det för att man absolut inte vill såra... hon e ju världens bästa o så himla snäll som orkar sy den till mig!!! Mamma har aldrig varit så noga som nu med att jag får klänningen precis som jag vill. Slutade med att jag blev kvar till kl 10 i går kväll och så hjälptes vi åt!

Nu är den mycket fiiiinare än jag nånsin kunde drömma om !!! ÅÅHHHH..... längtar efter att få börja sy i alla detaljer i klänningen!

Så från o va jättelessen till o bli jätteglad... ibland känner man sig bra psyco :D:D:D:D

Hur går det för alla!!!

• madelyn

Godmorgon tjejer!
    Imorrn är det exakt en månad kvar!!!
    SOCKERDRICKA I KROPPEN!!

Bridecilla,
    Vilken otrolig tur att de tog din m2b så tidigt! Stackarn att bryta revbenet
    Min m2b har lyckats göra sig illa i jobbet nu och jag e lite orolig för hur det ska gå med alla grejer de ska göra på hans sexa.. tror inte han kommer kunna göra allt pga skadan Jaja, ingen idé att oroa sig
    Er bröllopsresa låter så otroligt härlig- jag kommer va otroligt avundsjuk på dig när du drar iväg i höst- när det är mörkt och slabbigt ute!

Vi bokade bröllopsresa till USA i våras och har även bokat hotell för de första nätterna. Sen ska vi bila runt så resten tar vi lite som det kommer
    Jag längtar verkligen!

Rockbröllop,
    Vad skönt att klänningen blir som du vill ha den! Det är ju så otroligt viktigt!!!

• Mi-is

god morgon tjejer!
    bridecilla,
    underbart att få lite hjälp av din m2b!
    Thindris,
    vi kanske ses i Thailand , vi gör som ni, åker när vintern börjar krypa sig in, och sticker iväg på en kortare resa direkt efter bröllopet...
    rockbröllop,
    det skall vara många känslor inblandade!!! härligt att höra att det slutade bra!

ja, så var det ju det där med gästbok, jag hade tänkt mig att köpa en "vanlig" bok på ex. lagerhaus och embossa och skriva lite fint utanpå, ev. sätta ett fint kort på framsidan. har inte hunnit fundera så mycket på det. hur har ni andra tänkt?

• Rockbröllop

Jag vill oxå ha idéer på gastbok!!!

Fattar inte alls hur jag ska ha den... hjärnan e nog inte riktigt som den ska nuförtiden... :D:D

• madelyn

Mi-is,
    Vet du om det funkar att embossa på vanliga böcker sådär? Jag blir lite orolig för att materialet på utsidan av gästboken inte ska klara embossingen?

• Mi-is

madelyn,
    jag funderar på att kanske "klä in" en vanlig bok, då kan man ju embossa före inslagningen så att säga, eller kan man klistra på ett fint litet utklippt papper och fästa på utsidan. jag vet dock inte hur det är att embossa rakt på.

• Malllan

Tack för det varma välkommnandet :)

Thindris - Vi ska åka till Turkiet 27/8 incheckning senast 06.00:( Men det funkar nog eller?
    Gå in på www.baruthotels.com och klicka på lara resort & spa där ska vi bo LYX

Jag har köpt grejer till min gästok tänkte göra en själv. Min tanke är att alla som skriver i boken ska vara med på ett foto som senare ska sättas in på den sidan. Det känns som en rolig idé. blir lite jobb för syrran som ska ta kort :)

• madelyn

Mallan,
    Kul idé med korten i gästboken- det har jag oxå tänkt göra

Jag tror att jag ska köpa en gästbok på typ Bookbinders eller nåt och fråga dom i affären ifall man kan embossa.

• Rockbröllop

Vilka bra idéer... blir mycket fototagning under kvällen i alla fall :)

Vet ni vad jag hann med på min lunch. Beställa ringarna... o så var jag in till blomaffären o beställde alla blommor!

Shit... trodde inte jag va så företagsam :)

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)