• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Ida-maria

Madelyn: Aha...min fotograf vill ha betalningen när jag har godkänd bilderna, är nöjd och är leverade. Så då kan jag förstå att du är lite nervös att du inte blir nöjd och har betalat en massa pengar.

Angående trosor: Jag köpte ett par i spets och som även är ganska genomskinliga både bak och fram..så man ser hela mig framtill om du förstår!! En varning!Vi fick ta en massa kort som inte var så närgångna...

Ett tips är ju att ha underkläder man tror/vet sin m2b tycker om. Min tycker om korsetter och sånt så då blev det för mig.

• madelyn

Ida-maria,
    Jag tänkte ta sånt som jag vet att jag passar i- så man känner sig bekväm och fin samtidigt

• Rockbröllop

Madelyn: Jag har köpt en korsett på ebay, får den i veckan nu...

Kostade 200 kr.. tänkte jag skulle ha den på Secret Box fotograferingen. Den håller ju in :D:D:D Nu när vi inte hade hunnit me all den träning vi hade planerat...fasen oxå!

Det kan ju kännas lite påklätt oxå tänkte jag:D

• madelyn

Rockbröllop,
    Låter bra- men jag vågar inte köpa sånt via nätet
    Jag kommer nog köra på ett spetslinne- har sett jättefina på H&M faktiskt och hotpants (oxå H&M) med spets-stayups
    allt i benvitt

• Bridecilla

hej girls,

har ni kollat eliteladies.se eller com... kan skriva in den rätta adressen på jobbet imorgon... (där jag gör större delen av mitt surfande... ;) )
    de har hur som helst jättefina underkläder (och helt galet slampiga också men det finns fina med! )

• Rockbröllop

Bridecilla: Vet du...min korsett kommer därifrån, en vit...tjejen som har den på sig e grymt snygg med jorden sillistuttar...det har inte jag dåra:) Man får hoppas den sitter någorlunda fint ändå :D
    Fast jag köpte min på ebay, där kostade den 200 kr.... på elite kostade den typ 900:-....KAP va? :D:D:D

• Mi-is

god morgon!
    madelyn, snacka om fynd! förhoppningsvis sitter den perfekt! letar fortfarande vidare efter någonting fint.
    idag är alltså sista osa-datum för oss, hittills är vi 104st, jisses vad många vi blir känns det som. vi får bara hoppas att alla kommer in i den lilla gemytliga kyrka som vi har valt

• Rockbröllop

Mi-is: Jag hade sista datum den 16 juli, i förrgår var det fortfarande 15 som inte svarat... men nu så. Vi bjöd 114 o bara 4 har tackat nej. Hjälp :) Känns kul att så många ville komma!

Idag är det 1 månad kvar hörrni........ hihiiiii.... pirr pirr. Sockerdrickan i skinkorna börjar göra sig påmind igen:D

• Bridecilla

rockbröllop,
    skitbra!!!
    jag visste inte hur den skulle sitta över brösten (man har ju som sagt inte sillisar :) )å 900 spänn är lite mkt, visst man kan ju skicka tillbaka men det är så tråkigt å jobbigt :)
    jag köpte min på miss mary...
    javisst jag den finns ju också missmary.se
    om man går in på butikssortiment så hittar man den jag har köpt.
    i övrigt tycker jag att de har rätt mkt tanitga grejer...

mi-is, rockbröllop,
    vi hade 26/8 som osa, och det var ca 1/3 som inte hade svarat och som man fick påminna :(
    men det är så det är...
    vi bjöd 91 och 81 kommer (vilket är tur för lokalen tar bara 80 på runda bord och det är det vi helst vill ha!

igår träffade jag vår fotograf.
    Skulle visa honom ett ställe för fotografering, det slutade med att vi åkte runt i stn i två timmar (på arbetstid ) och hittade världens finste ställe... så nu ska vi till 4 olika ställen innan kyrkan... men vi har ganska gott om tid på oss och jag tycker det är rätt skönt att ha ett späckat schema innan, då kanske man inte hinner bli nervös (jä rajt)
    hur som helst, han är så skön, vår fotograf! nästan speedad! man får världens energikick och 2000 idéer/minut! jag var glad hela eftermiddagen!!!

• Mi-is

får kanske börja kika lite mer aktivt på ebay

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)