• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • madelyn

Thindris,
    Den låter superfin!!! Klädda knappar är supersnyggt tycker jag.
    Hoppas man får se några bilder sen?

• Karra

Nu hitta jag er....

Är det bara jag som börjar bli en anningen nervös nu, det är bara 1månad kvar... känns som jag inte har någon koll på något.. festprogrammet krånglar har inte ens börjat med vigselprogrammet..

Ihelgen som var var vi nere i Tyskland och inhandla all alkohol så det är ju klart ialla fall. Ringen är också klar den blev sååå vacker är super nöjd med den. Har varit och provat klänningen och nu går dragskedjan upp :) är så glad.. första gången jag prova den var i jan då fattades det 8cm... :)

Är det någon mer som har blivit hippad? Jag börjar bli lite nervös inför den också, vad kommer hända, kommer jag bli hippad? Jag skulle bli så besviken om jag inte blev hippad av mina vänner.. men ändå fattar jag inte NÄR detta skulle ske för vi har fullt upp nu ända fram till den 26:e... de kan ju inte komma en vardag jag jobbar ju... jaja vi får väl se.

Nä nu ska jag nog sätta mig och börja med vigselprogrammet...

Kram på er

• madelyn

Karra,
    Ja jag e nervös!!! Fast mest pirrig

• HanOchJag

Hejs svejs tjejer. Nu är vi äntligen hemma igen. Kan säga att det inte gått många dagar utan att jag tänkt på bt och haft lusten att logga in här

Som sagt vi är hemma. men skadad fot och allt Berättar mer imorgon när jag hunnit läsa igenom allt och samla mig lite.

Ha en störtskön kväll. Krams

• madelyn

HanOchJag,
    Åh nej, vad har hänt?

• PaNic

Hjärtligt välkommen tebax HanOchJag! Men vad har hänt med din fot??? Du blir väl bra till den stora stora dagen!

• PaNic

Grattis till dragkedjan och de 8 centimetrarna Karra!

• Thindris

madelyn
    Självklart Jag hoppas vi alla här i tråden komemr att dela med oss av bilder. Det ser jag verkigen fram emot!!!

• Bridecilla

hanochjag
    välkommen hem!!
    usch vad är det som har hänt!!!
    stackars dig!

karra
    kanon!!!! 8 cm wow!!
    min sömmerska skäller på mig varje gång jag är där... nu får du inte ändra dig mer... (visserligen bara ngn cm varje g¨ng men ändå!!)
    men nu på sista provningen sa jag till henne att jag vill ha den tajt tajt! så gör det inget om jag går ner ngt kilo till...

jag har blivit hippad!
    men nu känns det somn en evighet sedan :)
    det var den 1/7, det tog mig samma dag som de tog min blivande :)
    så häftigt var det!!!

thindris,
    ja det hoppas jag med!!
    har ingen hemsida där jag kan lägga upp mina bilder, men jag kommer nog på ett sätt... :)

• Rockbröllop

Gomorron!

HanochJag: Va???? Gjort illa dig...neeeeej :( Berätta mer...

Tindris: Ja...latkorvar verkar vi ha allihopa, haha :D Skönt o höra att man inte är den enda som känner att man planerar mest i familjen :)

Madelyn: Hur gick det med dina underkläder förresten, blev det bh och hotpants? Jag har inte fått min korsett än...grrrr :(

Karra: Duktig tjej.... 8 cm!!!!!! Själv prova jag igår o tyckte klänningen blivit lite stor över magen...jihhooooo. Hur man nu kan bli lycklig över det :D:D

Annars så var vi o provade ut kläderna till M2B igår. MY GOOOOOOOD!!! Han va så vacker så jag fick tårar i ögonen! Hua...det blir nog ingen gråtfri dag för min del den 26:e. Han ska ha en lång frockcoat med vit väst och plastrong med mönster i..... västen är lite gräddvit. Lackskor o hela kittet....

Sen hade barnens kostymer kommit oxå... prova allt på dom igår, den minstas va lite stor så nu måste jag sy in lite.... Men mina hjärtan va söta dom va!!!!!!!!! Mamma hjärtat blidde så varmt!!!

Jag vill ha en sån MSN sida så jag kan lägga ut lite bilder, men jag tror jag e puckad för jag fattar inte hur det funkar. Ere nån som har MSN??? SOm kan vägleda mig...???

Oh shit va jag babblar hörrni.... :D

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)