• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Bridecilla

rockbröllop,

jag hör dig syster!
    jag kan ibland känna mig rätt ensam om ansvaret också...

ja det är lätt att bli ovän med folk om ens bröllop.
    varför förstår inte folk att det är ens eget bröllop och man får göra som man själv vill!!! och att man faktiskt får bjuda dem man vill!!
    har också haft denna diskussion med ett par st.
    speciellt det där med att vi inte vill ha barn... jag säger bara - Gilla läget!!

• PaNic

Ja men varför ska folk lägga sig i??? It's my party and I cry if I want to... JAG bjuder på ett stort skönt partaj och då tycker jag att JAG får bestämma hur jag vill ha mitt partaj!!

• madelyn

Bridecilla och Rockbröllop,
    Hehe, undrar om det var nåt särskilt i luften igår? Min m2b och jag var oxå lite irriterade på varann igår. Vi diskuterade lite kring bröllopet och så vips vart det lite surt.. men det gick ju över fort.
    Undrar om nån faktiskt tror att det kommer ändra sig efter bröllopet- typ att latkorven helt plötsligt blir världens duktigaste

Hörrni nu är det faktiskt mindre än 1 månad kvar
    *Sockerdricka sockerdricka sockerdriiiiicka!!!*

• Rockbröllop

PaNic:

Ellerhur.... du har så rätt!! Hajjar inte varför man av artighet ska bjuda folk som inte brytt sig om mig de senaste 30 åren liksom...:(

Madelyn:

Ja, det måste vart nåt för det va allt annat än glatt på den fronten :( Fasen...
    Dom kommer ju knappast ändra sig för att man blivit gift, det e bara gilla läget o hänga upp sig på sakerna man faktiskt älskar mycket hos dom! O vem hittar en perfekt man?? Jooo...men visst tycker man dom oftast är perfekta sen att solen har sina fläckar......................:D Tur i alla fall att jag är perfekt :D:D:D:D:D

• madelyn

Rockbröllop,
    Ja det e tur för våra m2b's att vi är så perfekta

• Thindris

Rockbröllop
    Vi käbblar också om smågrejer nu, igår blev vi också rejält sura på varandra. Jag tror det är nerver som ligger bakom! Igår var det ju precis en månad kvar

Gisses vad roligt det är att läsa era inlägg tjejer. Latkorv... Jag har en jag också Kanske är ett drag hos det manliga släktet? Att vara lite oföretagsam? För mig känns det som att allt kollapsar om jag inte har koll... min m2b´s fras är: "det ordnar sig".

Klart det ordnar sig, det är ju jag som ser till att det gör det

Men jag älskar honom som han är, fast jag får nog erkänna att jag i smyg hoppas att det i framtiden ska bli lite mer fart i honom

• Thindris

Idag var jag och provade klänningen hos sömmerskan. Jag blev så paff, den satt otroligt bra!!! Var första gången jag provade med bh och kycklingfileer under klänningen, och vilken skillnad det gjorde!!

Var så nervös innan. Men när jag fick på mig den kändes det bara underbart och helt rätt. Så axelbanden ska kortas av lite, och så ska de lägga in den 1 cm i ryggen... Sen sitter den som ett smäck

Ska sy in band så att släpet går att fästa upp också...

Allt kändes bara så rätt och underbart och nu längtar jag ännu mer

• madelyn

Thindris,
    Vad kul att klänningen var så bra! Hur ser den ut? *nyfiken*

• Eppika

hahaha...här har vi en till vars motto är "det ordnar sig"...Visst blir man lite irriterad emellanåt, och känner att han också borde fixa och dona lika mycket som jag gör inför bröllopet...men man kan ju inte få allt. Och som sagt: det är ju tur att vi tjejer är perfekta

• Thindris

Eppika
    Håller med dig! Hur skulle det gå annars???

madelyn
    Har ingen bild jag kan lägga ut. Men den är champagnefärgad med pärlor runt bröstkorgen och längs ena sidan ner på kjolen. Det är dragkedja i ryggen med klädda knappar man knäpper över. Långt och brett släp. Det är som sagt pärlor över bysten, runt bröstkorgen, och så är det pärlor på axelbanden. Tyget är veckat över magen, gör att jag ser väldigt smal ut. Döljer magen perfekt Tyget över kjolen delar sig, så att det blir som en slits, och det är där pärlorna sitter, som i små diskreta mönster ner på kjolen. Ska ha en champagnefärgad slöja till också

KLänningen har som sagt varit lite stor över bysten, men satt jättebra idag och behövs endast läggas in någon cm På släpet är det flera små handtag för att man ska kunna bära det. Men släpet är fodrat, två tyglager, och faktiskt väldigt tungt. Så de ska sy dit band under så att man kan fästa upp släpet, så det ligger som i vågor ner De ska sy upp underkjolen lite också. Hade inte ens reflekterat över att den var lång, men när de höll upp den blev skillnaden slående. Genom att sy upp underkjolen får ju klänningen lite mer vidd också, så då släpar inte den i.

Oj vad jag babblar på...

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)