• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Linda&Magnus

på tal om bröllopstdoft så har jag inhandlat en, den heter 212 (den grå flaskan för kvinnor, luktar ljuvligt gott. Men min m2b fyller idag så jag tänkte kanske att han skulle få en ny doft... samt lite annat mys :)

• Bridecilla

välkommen mallan!
    jodå så känner vi nog alla!!!
    så jag går igenom hela tiden vad vi har gjort och vad vi ska göra!!
    just nu kretsar allt runt vigsel och festprogram!
    känner att så snart det är klart kan jag börja pilla med detaljer... men jag antar att jag bör göra allt paralellt!
    jaja det ger sig!

• Mi-is

bridecilla,
    jag känner precis som du, att allt kretsar kring vigsel- och festprogrammen. det är pilligt värre men roligt!

• madelyn

Hihi, vad roligt! Nu har jag fått veta när de ska ha svensexan för min m2b

• Thindris

Malllan
    Välkommen

Det är så roligt att läsa er andras inlägg. Tycker det har blivit en lite spändare och mer pirrig stämning här inne Eller är det bara för att jag är det själv som jag tycker så? Nä, jag tror vi alla börjar bli lite mer nervösa

Gud vad härligt det här är ändå!! Längtar efter att få bli fru!!!

Har ni andra bokat bröllopsresa och när ska ni åka i så fall? Kanske ska fråga vart också när jag ändå är igång...
    Vi har börjat kika lite, men är nyfiken på vad ni andra har gjort. Vi funderar mycket på Malaysia eller Dominikanska Längtar efter bröllopsresan också!!!

Bara längtar efter allt det roliga nu, är lycklig och lite stressad... Livet är ganska härligt med andra ord

• Mi-is

madelyn,
    vad har de planerat? blir det snart?
    sitter i skrivande stund med brudskorna på mig, det känns lite småknäppt men, men...fina är de

• madelyn

Mi-is,
    De ska kidnappa honom på morgonen, spela paintball och andra roliga grejer, sen ska de till nåt bad och softa med lite öl och bastu etc. Och sen middag och utgång! Låter som en perfekt svensexa

• Mi-is

madelyn,
    det låter väldigt bra! hoppas de hittar på någonting sådant för min m2b också!

• Rockbröllop

Min ska dom ta den 19:e...helgen innan. Tyckte det va sådär...men dom kunde bara då! Har ingen aning om vad dom ska göra...

Det blir säkert kul o bra...... :D

• madelyn

Mi-is,
    Ja min m2bs killkompisar vet vad han gillar och inte- han gillar inte pinsamheter som utklädnader på stan etc!

Jag litar på dom och tror att de kommer ha en superkul dag! Blir pirrig redan nu trots att det inte är jag som ska ha svensexa

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)