• HanOchJag

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.

Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*

Vi får ju helt enkelt barar tjöta på

• Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
  • Rockbröllop

Haha...är i ett stim nu, ute efter underkjol med lite vidd...eventuellt med ringar. Finns det nån som vet ett bra ställe på nätet???

Kram på er

• Mi-is

Mallan,
    vilken resebyrå bokade ni resan hos? vad fick ni betala?

• Malllan

Mi-is Vi beställde på Ving jättetrevlig tjej. 20.000 fick vi betala för en vecka men då är allt inkluderad så jag tycker nog att det var överkomligt.
    Visst var det vackra bilder? :)

• madelyn

Och jag är på jakt efter underkläder till secretboxen!! Grr vad svårt. Nån som har bra nätbutiker att tipsa mig om?

• Mi-is

puffar lite för madelyns fråga, fast även gällande gbg

• Mi-is

mallan,
    jättefint såg det ut!

• madelyn

Hmm.. jag hittade litegrann på Josefssons faktiskt.. men jag e samtidigt jättefånig med att inte kunna köpa på nätet när det gäller underkläder- vill ju gärna prova dem ordentligt.

• Malllan

Jag letar oxå underkläder, men kan inte ha en massa stålskenor eftersom de kommer att synas under klänningen...
    Vad ska jag göra, vill ju ändå vara sexig :)

• Ida-maria

Madelyn: jag köpte min underkläder till secret-box på Twilfit,detta var dock i maj så jag vet inte om de har kvar sortimentet. En korsett och trosa för typ 400-500:- Det är tydligen dåligt med korsetter denna säsong.Frågade detta nämligen på NK och hon visste inte varför men modet säger just nu att det ska vara linnen och trosor inte korsett.
    Ett tips är att man INTE ska genomskinliga trosor vilket jag insåg för sent....

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)