26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Mi-is,
Ja vad kul!
idag är min m2b och färdigprovar sina kläder, spännande
vad har ni andra för planer idag?
Mi-is,
Idag ska jag klippa mig och slinga mig.(superskönt ska det bli!) Egentligen vet jag inte om jag borde klippa av håret en del nu såhär innan bröllopet men jag orkar inte ha det som det är nu
Annars inga direkta bröllopsplaner idag. Kanske ringa kantorn..
Rockbröllop & Mi-is
Tack! Ja, det känns helt fantastiskt!! Underbart att veta att vi ska till värmen mitt i den kallaste norrlandsvintern
madelyn
Jag längtar också efter att klippa av håret och slinga det. Men eftersom jag ska ha långt hår och löshår så får det vara i sin hästsvans fram till bröllopet. Sen åker det av Är lite sugen på page med ganska rejält uppklippt bak. är det helt omodernt nu? Hade så för några år sedan, men det är kanske skittöntigt att ha så nu?
Hur ska du ha håret på bröllopet?
Thindris,
Jag ska ha uppsatt i en knut därbak. Rent och enkelt. Men det får nog bli lite löshår i knuten ändå
Mi-is,
Här är bloggen med min bild på inbjudan:
weddinginthecity.blogspot.com/
Panik tjejer.
Dj har tackat nej NU!!! Jag måste ha en Dj snarast är det någon som har några idéer??
Vad kostar era eller hur ska ni göra med musiken?
Jag känner att paniken sakta börjar krypa sig uppåt.....
madelyn,
vilken underbar bukett!!! superfin verkligen!
och jättefina inbjudningskort!
mallan, håller tummarna för dig att det ordnar sig. i vilket område skall ni ha festen?
Mallan,
Vad dåligt av DJ'n.. kan han inte fixa någon annan åt er?
Mi-is,
Ja jag älskar buketten! Däremot fick jag veta av floristen idag att jag inte kan få pioner i buketten.. men jag tror att den blir fin ändå
Bilderna på inbjudningskorten var så dåliga.. man ser inte att pappret glittrar lite i champagnefärgat och att stämpeln som är embossad är vackert champagnefärgad/silverfärgad (skiftar lite).
Väntar ivrigt på dina bilder
PRISA GUD :)
Jag har en jobbar kompis som hjälper mig. Det känns så himla kul.
Vad har ni betalt för eran dj? eller vad har ni för musik alternativ?
Nu vet inte jag vad han vill ha men 5000 verkar ju inte helt orimligt eller?