26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Öppnar en ny. Den andra har blivit nerstängd och jag hoppas att alla hittar hit.
Tror ni vi kan fylla tråden innan det är dags?? Eller är det för kort tid? *hehe*
Vi får ju helt enkelt barar tjöta på
Madelyn; Vassego! ;) Jag tycker att man kan önska sig pengar. Sedan är det ju upp till var och en vad de vill ge! Många vill ju gärna ge något bestående, ett minne. Jag var på bröllop tidigare i sommar, och de önskade sig en peng för bröllopsresan plus att de hade en önskelista på Cervera...
god morgon tjejer!
jag har haft min brudtärna/"bästis" på besök i helgen och hade väl en liten misstanke om att det skulle bli hippa av men icke. hon hade dock ett småleende på läpparna som om hon njöt av min nyfikenhet
vi var på sminkkurs på make up store i lördags, jisses vad roligt det var! det blev jättefint och det kändes lite lyxigt att få sitta och bli ompysslad! igår kväll satt vi och åt middag, jag, min m2b och min brudtärna och började prata om generalövning kvällen innan och hur man går i kyrkan osv, snacka om sockerdricka
På tal om sockerdricka, välkommen tillbaka rockbröllop, hoppas du haft en härlig semester! välkomna också alla ni andra "nya"!!!
jag har fixat med papper till festprogrammen, det blir samma som vi hade till inbjudningarna, ett sand/beigefärgat lite tjockare papper med små upphöjda linjer i (fabriano elle erre färg panna) och insidorna kommer vara ett vaniljgult papper (kaskad).
denna veckan skall jag:
*hitta underkläder!!! har kikat runt lite men inte hittat något som jag tycker är 100%
*börja gå in skorna + köpa partyfeet
*köpa sminket jag provade ut
*börja med bordsplaceringen (vilket jag tror kan bli väldigt pilligt)
*förhoppningsvis bli klar med festprogrammet
hmm, det är säkert 100 saker till att göra men dessa är de viktigaste! håller med er andra, nu börjar det kännas lite smånervigt! SOCKERDRICKA:-d:-d
Mi-is,
Hihi, vad spännande! Undrar när din hippa blir?
Jag har börjat gå in mina skor nu men ska nog satsa på Partyfeet ändå. För att va på den säkra sidan
Mi-is: Tack.. ja det va skönt med lite ledigt, ska ha mer sen. Blev lite skraj för jag släppte bröllopet nästan helt under veckan. Men...jag e tebax. Nu känner jag mig som den galna bridezilla jag va innan semestern :D:D:D
Madelyn: Vi resonerade som så.... önska sig saker känns ibland oxå dyrt. Vadå...vi hade velat haft en ny bil, tvättmaskin o sånt :D:D Därför kan det nog kanske va skönt för folk att samla pengar... om nu fler går ihop så då e det ju ingen som ser hur mycket man gett :)
O sen är det ju fortfarande upp till var och en vad man vill ge...vill någon ge presenter i form av prylar så är det ju helt fritt! :)
madelyn,
jag tror också att det är bra att köpa partyfeet trots att man har gått in sina skor, det är ju en lång dag och för min del skall jag ha höga klackar och känner mina fötter...
pirrpirr
insåg igår att jag endast är ledig två helger till innan bröllopet, resten jobbar jag :( Oj oj, då blev det faktiskt riktigt pirrigt!!!! I helgen blev vi klara med vigselprogrammet, en sak mindre. Nu måste jag snart till gbg för att lämna in klänningen. Mycket kvar att göra men nu känns det så riktigt roligt, det börjar verkligen att NÄRMA SIG Dagen.
rockbröllop,
kul att du gillar sarah jessica parker...
äslkar den, enda problemet är att jag har den jämt ;)
jag ska åka färjan till kiel så jag tänkte att på ner vägen sprutar jag å nosar å på hemvägen köper jag...
ja, jag köper nog partyfeet, just in case... tror inte att jag kommer att få ont i fötterna men man vet inte.. sen kan man ju få ont t om om man springer omrking i tofflor så länge :)
ja, just det, det var ju parfyminköp i veckan också...skall genast springa iväg och lukta på sarah!
Vilken bra tråd.
Jag gifter mig oxå den 26 aug. ska bli så himla kul.
Men får inte ni känslan hela tiden att ni har glömt något? :(
Allt löser sig väll...
Jag ska gifta mig utomhus och tänkte kolla om det är någon som har gjort en sådan här blomsterar. som brudparet brukar ha runt eller över sig? ( Det är judiskt tror jag och vet inte vad det heter) Skulle vara kul att ha en sådan så att det blir lite romantiskt.
Malllan...
Så tror jag alla känner, att man glömt nåt...o att det är nåt jätteviktigt dessutom! Tror vi får lära oss leva med det tills den stora dagen är här :D